🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  2. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  3. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21028.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

گوگل با مدل‌های سه بعدی به شما در یادگیری دروس کمک می‌کند

سال گذشته میلادی گوگل ویژگی واقعیت افزوده را به صفحه جستجو اضافه کرد که توسط آن می‌توان حیوانات مجازی را در دنیای واقعی قرار داد. حالا این شرکت اشیاء سه بعدی جدیدی را به این ...

سال گذشته میلادی گوگل ویژگی واقعیت افزوده را به صفحه جستجو اضافه کرد که توسط آن می‌توان حیوانات مجازی را در دنیای واقعی قرار داد. حالا این شرکت اشیاء سه بعدی جدیدی را - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بابلسر استان مازندران - به این ویژگی اضافه کرده که می‌توانید در نتایج جستجوی خود در موبایل آن‌ها را مشاهده کنید.

از این مدل‌های سه بعدی می‌توان به لباس فضایی «نیل آرمسترانگ» و مدل‌های آناتومی تعاملی اشاره کرد که به شما در تجسم بدن انسان کمک می‌کند. این غول دنیای فناوری با پلتفرم نرم افزار سه بعدی Biodigital همکاری کرده تا کاربران بتوانند به ۱۱ سیستم بدن - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بابلسر استان مازندران - انسان دسترسی پیدا کنند و درباره آن‌ها اطلاعات بیشتری جمع آوری کنند.

این سیستم‌ها مانند آنچه تا به - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بابلسر استان مازندران - امروز در کتاب‌های درسی خوانده‌اید نیستند و می‌توانند نحوه پمپاژ خون توسط قلب انسان و همچنین اتصال استخوان‌ها به یکدیگر را توسط فناوری واقعیت افزوده به شما نمایش دهند. برای دسترسی به این مدل‌ها تنها کافیست سیستم موردنظر خود مانند سیستم گردش خون را در گوگل جستجو کنید و به دنبال مدل سه بعدی آن باشید. پس از این کار، مشاهده در حالت سه بعدی را انتخاب - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بابلسر استان مازندران - کنید.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بابلسر استان مازندران

گوگل برای تولید مدل‌های سه بعدی از حیوانات، گیاهان و همچنین سلول‌‌های باکتری با Visible Body همکاری داشته. کاربران می‌توانند درون اندامک‌های سلول‌ها زوم کنند و راحت‌تر با آن‌ها - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بابلسر استان مازندران - آشنا شوند. اگر در حال درس خواندن برای امتحان باشید، این ویژگی می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

گوگل همچنین - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بابلسر استان مازندران - ویژگی را برای کاربران درنظر گرفته که توسط آن می‌توانند خانه خود را به یک موزه مجازی تبدیل کنند. شما می‌توانید نیل آرمسترانگ یا آپولو ۱۱ را جستجو کنید تا به مدل‌های سه بعدی آن‌ها برسید. اگر می‌خواهید به قدیمی‌ترین نقاشی‌های شناخته‌ شده در غارها دست پیدا کنید، تنها کافیست Chauvet Cave - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بابلسر استان مازندران - را جستجو کنید.

این شرکت قابلیتی را برای محصولات اندرویدی عرضه کرده که توسط آن می‌توان ویدیوهای واقعیت افزوده ضبط کرد. این ویژگی امکان اشتراک‌ این ویدیوها را راحت‌تر می‌کند، مخصوصا در زمانی که نمی‌توانید شخصا - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بابلسر استان مازندران - مدل‌های سه بعدی را به افراد نشان دهید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone