🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر جعفریه استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر جعفریه استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12203.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

هم‌بنیانگذار اتریوم بنابر دلایل امنیتی بازار رمزارزها را ترک می‌کند

«دی یوریو»، هم‌بنیانگذار اتریوم شبکه اتریوم به دلایل امنیت شخصی و فعالیت در حوزه‌های دیگری که به حل مشکلات جهان منجر می‌شود، قصد دارد سهام خود را در شرکت بلاکچین «دی‌سنترال» (Decentral) بفروشد و از ...

«دی یوریو»، هم‌بنیانگذار اتریوم شبکه اتریوم به دلایل امنیت شخصی و فعالیت در حوزه‌های دیگری که - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر جعفریه استان قم - به حل مشکلات جهان منجر می‌شود، قصد دارد سهام خود را در شرکت بلاکچین «دی‌سنترال» (Decentral) بفروشد و از بازار و تمامی فعالیت‌های رمزارز کناره‌گیری کند.  وی معتقد است جامعه کنونی در شرایط فعلی ظرفیت - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر جعفریه استان قم - پذیرش رمزارزها را ندارد.

یوریو یکی از هشت بنیانگذار اتریوم است - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر جعفریه استان قم - که می‌گوید کارش با دنیای رمزارزها تمام شده و اکنون بیشتر نگران امنیت فردی خودش است. دی یوریو - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر جعفریه استان قم - که اکنون ۴۸ سال سن دارد، از سال ۲۰۱۷ تاکنون به همراه تیم محافظان شخصی که دارد، به سفر می‌رود یا در جلسات کاری حضور پیدا می‌کند. این محافظان شخصی مراقب امنیت وی هستند.

اکنون یوریو تصمیم گرفته - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر جعفریه استان قم - تا شرکت دی‌سنترال را بفروشد و به امور خیرخواهانه بپردازد. هم‌بنیانگذار اتریوم همچنین روی شرکت‌هایی کار خواهد کرد که ارتباط با دنیای رمزارزها ندارند. وی همچنین ارتباطش - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر جعفریه استان قم - را با استارتاپ‌های کنونی قطع خواهد کرد - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر جعفریه استان قم - و برنامه‌ای برای تامین بودجه پروژه‌های بلاکچین هم ندارد.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر جعفریه استان قم

دی یوریو که حاضر به افشای دارایی‌های رمزارز‌ها و دارایی خالص خودش در این حوزه نیست، می‌گوید:

«این حوزه کمی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر جعفریه استان قم - خطرناک است و من خیلی اشتیاق زیادی به آن ندارم - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر جعفریه استان قم - و در این فضا احساس امنیت نمی‌کنم. اگر روی مشکلات بزرگتر تمرکز می‌کردم، امنیت بیشتری داشتم.»

دی یوریو در سال ۲۰۱۳ فعالیت خود را در زمینه رمزارزها آغاز کرد و اکنون اتریوم ارزش بازاری در حدود ۲۲۵ میلیارد دلار دارد. وی در سال ۲۰۱۸ یکی از بزرگترین و گرانترین پنت‌هاوس‌ها را در کانادا به ارزش ۲۲ میلیون دلار خریداری کرد و بخشی از هزینه آن را با رمزارزها پرداخت کرد. وی مدتی به - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر جعفریه استان قم - عنوان مدیر ارشد بخش رمزارزها در اداره بورس و اوراق بهادار - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر جعفریه استان قم - تورنتو مشغول فعالیت شد.

دی یوریو می‌گوید:

«می‌‌خواهم متنوع باشم تا فقط در حوزه رمزارزها حضور نداشته باشم. می‌خواهم فردی باشم که مشکلات پیچیده‌ای را حل می‌کند.»

وی ظاهرا قصد دارد با یکی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر جعفریه استان قم - از دوستان دبیرستانی خود که در حال توسعه خودرویی سبز به منظور کاهش آلودگی هوا است، وارد همکاری شود. همچنین در حال رایزنی با یکی از سناتورهای پاراگوئه است. وی در ادامه گفته: «در صورت نیاز در بازار رمزارز حضور خواهم داشت، اما در بیشتر مواقع این اتفاق رخ نخواهد داد. این موضوع درصد بسیار پایینی از نیازهای جهان را به خود اختصاص می‌دهد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone