🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمین استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمین استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  2. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12202.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

پردازنده‌های vPRo نسل دوازدهم اینتل احتمالا اوایل ۲۰۲۲ روانه بازار می‌شوند

اطلاعات جدیدی از نقشه راه آینده اینتل منتشر شده که از عرضه نسخه vPRO پردازنده‌های هیبریدی و دسکتاپ Alder Lake-S و مخصوص لپ‌تاپ Alder Lake-P در فصل اول ۲۰۲۲ خبر می‌دهد. پردازنده‌های V Pro اغلب ...

اطلاعات جدیدی از نقشه راه آینده اینتل منتشر شده که از عرضه نسخه vPRO پردازنده‌های هیبریدی و دسکتاپ Alder Lake-S و مخصوص لپ‌تاپ Alder Lake-P در فصل اول ۲۰۲۲ خبر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمین استان مرکزی - می‌دهد.

پردازنده‌های V Pro اغلب برای مصرف‌کنندگان عادی و گیمرها عرضه نمی‌شوند و بازار هدف آن‌ها دنیای کسب‌و‌کار است. این پردازنده‌های هیبریدی اعتبار بالا، تنظیمات مدیریت - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمین استان مرکزی - از راه دور و سطح بالایی از امنیتی را تا ۱۵ ماه پس از عرضه محصول - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمین استان مرکزی - در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

در این نقشه، مشخصات پردازنده‌های آینده اینتل هم به چشم می‌خورد. بالاترین مدل - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمین استان مرکزی - Alder Lake-S از ۱۶ هسته بهره می‌برد که شامل ۸ هسته قدرتمند و ۸ هسته با مصرف انرژی بهینه می‌شود. تعداد رشته‌های این پردازنده هم برابر ۲۴ است، بنابراین تفاوتی با Core i9-12900K ندارد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمین استان مرکزی

بالاترین پردازنده سری Alder Lake-P از ۱۴ هسته بهره می‌برد، اما ترکیب آن با پردازنده Alder Lake-S متفاوت است. این پردازنده - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمین استان مرکزی - به ۶ هسته قدرتمند و ۸ هسته با مصرف انرژی بهینه مجهز می‌شود.

پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل Alder Lake از PCIe 5.0 و PCIe 4.0، وای فای 6E و تاندربولت ۴ پشتیبانی می‌کنند. در بخش رم هم با پشتیبانی از رم‌های DDR5/DDR4 برای پلتفرم دسکتاپ و رم‌های - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمین استان مرکزی - LPDDR5/LPDDR4 برای لپ‌تاپ‌ها - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمین استان مرکزی - روبه‌رو می‌شویم. همچنین انتظار می‌رود پلتفرم دسکتاپ Alder Lake با استاندارد کانکتور پاور ATX12VO سازگار باشد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمین استان مرکزی

طبق اطلاعات اخیر، مدل‌های vPRO نسل - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمین استان مرکزی - آینده پردازنده‌های اینتل از ویندوز ۱۰ پشتیبانی می‌کنند، با این حال اطلاعی از پشتیبانی آن‌ها از ویندوز ۱۱ نداریم. البته از آنجایی که هنوز این تراشه‌ها معرفی نشده‌اند، احتمالا در زمان رونمایی پشتیبانی آن‌ها از جدیدترین سیستم عامل مایکروسافت اعلام خواهد شد.

در گذشته اطلاعاتی درباره پردازنده پرچمدار Alder Lake منتشر شده بود که از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمین استان مرکزی - حداکثر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمین استان مرکزی - فرکانس ۵.۳ گیگاهرتزی آن خبر می‌داد. علاوه بر این، امتیاز آن به همراه پردازنده‌های Core i7 و Core i5 این سری هم در بخش چند هسته‌ای بنچمارک Cinebench R20 منتشر شده بود که به شرح زیر است:

  • اینتل (Core i9-12900K (E2S: بالاتر از ۹۳۰۰
  • اینتل (Core - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمین استان مرکزی - i9-12900K (QS: بالاتر از ۱۱۳۰۰
  • اینتل (Core i7-12700K (QS: بالاتر از ۹۵۰۰
  • اینتل (Core i5-12600K (QS: - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمین استان مرکزی - بالاتر از ۷۴۰۰

در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری درباره این پردازنده‌ها منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone