🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  2. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  3. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  4. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43088.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

تکنولوژی هولوگرافیک موسیقیدانان درگذشته را به صحنه باز می گرداند

Ronnie James Dio از خواننده های سبک هوی متال است که در سال ۲۰۱۰ میلادی به خاطر ابتلا به سرطان معده دیده از جهان فرو بست. حالا هفت سالی از آن ماجرا می گذرد و ...

Ronnie James Dio از خواننده های سبک هوی متال است که در سال ۲۰۱۰ میلادی به خاطر ابتلا به سرطان معده دیده از جهان فرو بست. حالا هفت سالی از آن ماجرا می گذرد و به لطف تکنولوژی علاقمندان به وی می توانند بار دیگر اجراهایش را روی سن ببینند.

البته در نظر داشته باشید قرار نیست این خواننده شخصا به روی صحنه برود و در مقابل این هولوگرام اوست که بنا شده در تور جهانی موسوم به «بازگشت Dio» اجرای موزیک های او را بر عهده بگیرد. البته باید بگوییم نخستین باری نیست که این ایده به مرحله اجرا در می آید و پیشتر از همین فناوری برای تجربه اجراهای افرادی نظیر مایکل جکسون نیز استفاده شده.

تور بازگشت Dio را نیز شرکتی به نام Eyellusion با همراهی بیوه سابق این خواننده (Wendy Dio) که همزمان مدیریت برنامه هایش را هم بر عهده داشت کلید زده اند.

Dio که هم اکنون مدیریت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - گروه سرگرمی های Niji را بر عهده دارد در این باره می گوید:

بعد از چندین نشست ما توافق کردیم که نسخه هولوگرافیک از رونی را بسازیم و در آگست سال قبل نیز این طرح - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - را در فستیوال Wacken آلمان کلید زدیم و با در نظر داشتن - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - استقبال خوبی که از آن اجرا به عمل آمد تصمیم گرفتیم توری را با همین موضوع برگزار نماییم.

دست اندرکاران و برگزارکنندگان این تور قرار است سفری به دور دنیا داشته باشند و بالغ بر صد برنامه هولوگرافیک را در اقصی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - نقاط جهان اجرا نمایند و در صورتی که این تور موفق ظاهر شود انتظار می رود که قالب جدیدی برای هنرمندان متوفی و بازگشت شان به صحنه فراهم گردد.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

لازم است اضافه نماییم که طبق قوانین آمریکا در صورتی که خواننده ای فوت کند حقوق مربوط به استفاده از نام، تصویر و محبوبیت وی همچنان در اختیار خودش - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - است و چنانچه شرکت های ثالث - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بخواهند چنین برنامه هایی را اجرا نمایند باید مجوزهای لازم از وراث متوفی را دریافت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone