🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  2. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  4. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11794.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

بایدن: درباره نقش داشتن دولت روسیه در حمله باج‌افزاری اخیر مطمئن نیستیم

رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، جو بایدن به آژانس‌های اطلاعاتی این کشور دستور داده که به دنبال منشاء حمله باج‌افزاری پیچیده اخیر باشند. بایدن گفته هنوز چیزی بطور قطعی مشخص نیست، اما طبق ارزیابی‌های اولیه ...

رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، جو بایدن به آژانس‌های اطلاعاتی این کشور دستور داده که به دنبال منشاء حمله باج‌افزاری پیچیده اخیر باشند. بایدن گفته هنوز چیزی بطور قطعی مشخص نیست، اما طبق ارزیابی‌های اولیه دولت روسیه در آن نقشی نداشته است.

دیروز یک شرکت امنیتی به نام «Huntress Labs» اعلام کرد که گروه روسی REvil مسئول حمله باج‌افزاری - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر خلخال استان اردبیل - اخیر است، گروهی که FBI ماه گذشته میلادی بخاطر حمله به بزرگترین تامین‌کننده گوشت قرمز دنیا یعنی JBS - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر خلخال استان اردبیل - SA سرزنش کرد. اما شاید دولت روسیه در حملات اخیر نقشی نداشته باشد.

جو بایدن که برای تبلیغ برنامه واکسیناسیون دولتش اخیرا به ایالت میشیگان سفر کرده، درباره این حمله سایبری صحبت کرد. رئیس جمهور ایالات متحده گفت هنوز بطور دقیق مشخص نیست که چه - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر خلخال استان اردبیل - فردی پشت حملات - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر خلخال استان اردبیل - اخیر بوده:

«ما مطمئن نیستیم. تفکر اولیه این بود که دولت روسیه در آن نقشی ندارد، اما هنوز در این زمینه مطمئن نیستیم.»

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر خلخال استان اردبیل

بایدن - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر خلخال استان اردبیل - همچنین گفت که به آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا دستور داده که درباره این حمله باج‌افزاری تحقیق کنند و اگر مشخص شود که روسیه در آن نقش داشته، به چنین حملاتی پاسخ می‌دهد.

بایدن اواسط ماه گذشته میلادی با رئیس جمهور روسیه، ولادیمیر پوتین - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر خلخال استان اردبیل - دیدار و گفتگو کرد و از وی خواست مانع از حملاتی شود که از روسیه صورت می‌گیرند. رئیس جمهور آمریکا همچنین نسبت به عواقب ادامه حملات هشدار داد.

امروز خلاصه‌ای از - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر خلخال استان اردبیل - ارزیابی‌های حملات اخیر در اختیار بایدن قرار می‌گیرد:

«اگر این - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر خلخال استان اردبیل - حمله با اطلاع یا نتیجه کار دولت روسیه بوده باشد، به پوتین گفته‌ام که به آن پاسخ خواهیم داد.»

در حمله اخیر، هکرها فناوری نرم افزار مدیریت شرکت آمریکایی «Kaseya» را به سرقت بردند. آن‌ها ابزار این کمپانی به نام VSA را که توسط کمپانی‌های کوچکتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، تغییر دادند. در ادامه هکرها فایل‌های مشتریان را رمزگذاری کردند. نزدیک به ۲۰۰ مشتری Kaseya در آمریکا قربانی حمله اخیر شده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone