🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  3. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  4. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43319.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

تعداد مشترکین اسپاتیفای از 60 میلیون نفر فراتر رفت

اسپاتیفای (Spotify) امروز جدیدترین آمار از وضعیت کسب و کارش را منتشر کرد و اعلام نمود هم اکنون بیش از 60 میلیون مشترک پریمیوم دارد که حق عضویت ماهانه پرداخت می کنند. با این حساب، ...

اسپاتیفای (Spotify) امروز جدیدترین آمار از وضعیت کسب و کارش را منتشر کرد و اعلام نمود هم اکنون بیش از 60 میلیون مشترک پریمیوم دارد که حق عضویت ماهانه پرداخت می کنند.

با این حساب، آنها از ماه مارس یعنی فقط - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - طی پنج ماه توانسته اند 10 میلیون کاربر جدید را به سمت سرویس خود جذب نمایند. طبق - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - آمار - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اخیر این شرکت ارائه دهنده خدمات استریم موسیقی، آنها اکنون بیش از 140 میلیون کاربر فعال دارند.

در حال حاضر اسپاتیفای بیش از 30 میلیون قطعه موسیقی را در قالب بیش از 2 میلیارد لیست پخش در اختیار کاربران قرار می دهد. یکی از تغییرات این شرکت طی هفته های اخیر، عقد قرارداد جدید با گروه موزیک یونیورسال و سونی بوده است.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

بر اساس توافق - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - های جدید، هنرمندان طرف قرارداد با این شرکت ها می توانند قطعات موسیقی خود را برای مدت زمان مشخصی از دسترس کاربران بخش رایگان اسپاتیفای دور نگه دارند. این کار باعث کاهش مبالغ پرداختی اسپاتیفای بابت حق پخش آهنگ ها خواهد شد.

با توجه به این آمار و ارقام، می توان دید که اسپاتیفای از نظر تعداد مشترک، دو برابر بزرگ - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - تر از سیستم استریم اپل موزیک است. با - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - وجود اینکه کاربران زیادی از محصولات اپل استفاده می کنند، اما اپل موزیک ماه گذشته تازه به رقم 27 میلیون مشترک دست یافت.

گفتنیست برخی منابع خبری از عرضه عمومی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سهام شرکت اسپاتیفای تا پایان سال جاری خبر می دهند، که این شرکت را از حالت خصوصی به سهامی عام بدل می سازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone