🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  4. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43325.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت از آداپتور جدیدی برای اتصال کنترلر ایکس باکس به پی سی رونمایی کرد

مایکروسافت امروز از آداپتور وایرلس جدیدی رونمایی کرد که نسبت به مدل قبلی بسیار کوچکتر بوده و امکان اتصال کنترلر ایکس باکس وان را به پی سی های مبتنی بر ویندوز مهیا می کند. آداپتور ...

مایکروسافت امروز از آداپتور وایرلس جدیدی رونمایی کرد که نسبت - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - به مدل قبلی بسیار کوچکتر بوده و امکان اتصال کنترلر - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ایکس باکس وان را به پی سی های مبتنی بر ویندوز مهیا می کند. آداپتور قدیمی، تقریباً اندازه ای دو برابر یک فلش مموری معمولی داشت که ظاهری زمخت و بسیار بدقواره به آن بخشیده بود.

با این همه به گفته مایکروسافت، آداپتور جدید 66 درصد کوچکتر - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - است و تفاوتی با فلش مموری های استاندارد امروزی ندارد. درست مثل مدل پیشین، این آداپتور تازه از 8 کنترلر مختلف به صورت همزمان پشتیبانی می کند و می توان چهار هدست چت یا دو هدست استریو را نیز به آن متصل کرد. گفتنی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - است که در مدل قبلی، اگر تمام - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - این دیوایس ها را - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - به آداپتور متصل - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - می کردید، ایراداتی در اتصال به وجود می آمد که امیدواریم در این مدل جدید برطرف شده باشند.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

علی رغم پیشرفت های حاصل شده، - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مایکروسافت قیمت یکسانی نسبت به - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مدل قبلی برای این آداپتور در نظر گرفته و از تاریخ 8 آگوست (برابر با 17 مرداد ماه) امکان خرید آن با قیمت قابل قبول 25 دلار مهیا می شود.

در نهایت گفتنی است که بنابر صفحه پیش فروش - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - استور مایکروسافت، این آداپتور تنها با - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - پی سی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - های مبتنی بر ویندوز 10 سازگاری دارد و از تمام کنترلرهای ایکس باکس وان پشتیبانی می کند؛ در همین حال، امکان اتصال کنترلرهای ایکس باکس - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - 360 به این آداپتور مهیا نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone