🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  4. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  5. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43323.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

تلگرام با دولت اندونزی به توافق رسید؛ همکاری برای حذف محتویات غیرقانونی

بعد از گذشت دو هفته که از ممنوعیت نسخه وب تلگرام در کشور اندونزی می گذشت، سرانجام روس ها با مذاکراتی توانستند دولت را از این کار منصرف کنند. اطلاعات به دست آمده نشان می ...

بعد از گذشت دو هفته که - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - از ممنوعیت نسخه وب تلگرام در - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کشور اندونزی می گذشت، سرانجام - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - روس ها با مذاکراتی توانستند دولت را از این کار منصرف کنند. اطلاعات به دست آمده نشان می دهند که تلگرام برای رفع ممنوعیت مجبور شده - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تا یک پل ارتباطی بین خودش و دولت اندونزی ایجاد کند تا محتویات غیرقانونی با سرعت بیشتری حذف شوند.

جدا از اینکه حالا یک تیم محلی هم برای کنترل مطالب کانال های عمومی [بدون قابلیت تغییر روی آن ها] تشکیل شده تا در صورت مشاهده محتویات نامناسب، گزارش هایی به تلگرام و دولت اندونزی بدهد. دسترسی به نسخه - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - وب تلگرام در این کشور از 14 جولای یعنی 23 تیر پیش قطع شد.

علت این تصمیم هم محبوبیت آن بین گروه های تروریسیتی به خاطر پلتفرم رمزنگاری شده آن بود. بعد از این اتفاق دولت تهدید کرد - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - که این ممنوعیت را به نسخه تلفن های هوشمند هم می کشاند و به همین علت Pavel Durov، مدیر تلگرام، تصمیم می گیرد تا با مقامات اندروزی دیدار کند که نتیجه این دیدار ایجاد یک پل ارتباطی بین تلگرام و دولت بود.

خط ایجاد شده باعث می شود تا محتویات غیرقانونی به سرعت و بعد از تنها چند ساعت پاک شوند؛ - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - برخلاف گذشته که - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - این کار معمولا چند روز - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - به طول می انجامید. اگرچه خیلی از رقیبای تلگرام از شیوه رمزنگاری end-to-end برای پیام ها استفاده می کنند ولی تلگرام به خاطر حریم شخصی قدرتمندش مورد علاقه گروهک های تروریستی زیادی است.

موافقت تلگرام با - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اندونزی یک بار دیگر نشان دهنده اجبار روس ها برای همکاری با بعضی دولت ها است. - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - آن ها قبلا - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - هم با روسیه همین مشکل - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - را داشتند و تصمیم گرفتند تا تعدادی اطلاعات پایه ای را به این کشور - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بدهند. البته بر اساس گفته های پاول دورف، هیچکدام از این موافقت ها به معنای لو رفتن اطلاعات خصوصی کاربران نبوده و آن ها - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - همچنان محفوظ هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone