🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  2. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  4. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43326.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

معرفی AppClone؛ از اپلیکیشن های خود کلون بسازید

با وجود اینکه بعضی اپلیکیشن ها یا بازی ها قابلیت استفاده همزمان از دو حساب کاربری را برای دارندگان تلفن های هوشمند فراهم می کنند اما تعداد زیادی از برنامه های دارای این ویژگی نیستند. ...

با وجود اینکه بعضی اپلیکیشن ها یا بازی ها قابلیت استفاده همزمان از دو حساب کاربری را برای دارندگان تلفن های هوشمند فراهم می کنند - تعمیرات لباسشویی سام در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اما تعداد زیادی از برنامه های دارای این ویژگی نیستند. جدا - تعمیرات لباسشویی سام در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - از اینکه بعضا برای دسترسی به حساب دوم تان هم مجبورید از حساب فعلی خارج شده و مجددا با نام کاربری و رمز - تعمیرات لباسشویی سام در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - عبور دیگری وارد آن شوید.

یک چرخه کاملا تکراری که مطمئنا از خسته کننده ترین کارهای ممکن است. ولی خوشبختانه - تعمیرات لباسشویی سام در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - برای رهایی از این مشکل بزرگ یک راه خیلی ساده وجود دارد؛ از برنامه های کلون استفاده کنید. سازندگان برای راحتی کاربران دست به ساخت اپلیکیشن هایی زده اند تا این چرخه تکراری را دوباره نبینید.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

یعنی چه؟ بدین صورت که به راحتی می توانید یک کپی از بازی یا برنامه ای که می خواهید ساخته و سپس با دو حساب [یکی شخصی و دیگری عمومی] کارهایتان را انجام - تعمیرات لباسشویی سام در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - دهید. AppClone را می توانیم یکی از همین اپلیکیشن ها بنامیم که با وجود شباهت هایش با - تعمیرات لباسشویی سام در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بقیه برنامه ها توانسته با امنیت بالای خود کاربران زیادی را به سمت خود بکشاند.

بعد از نصب، برنامه از شما می خواهد پسووردی را وارد می - تعمیرات لباسشویی سام در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کنید تا هر کسی نتواند از اپ استفاده کند. پس از این کار به محیط خود AppClone می روید. برای اینکه از اپ هایی که دارید یک کلون مشابه بسازید، تنها کافیست روی آیکون هر کدام کلیک کرده و چند ثانیه منتظر بمانید تا کلون ساخته شود.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران
با AppClone - Multi Account حتی می توانید آلبوم شخصی خودتان را داشته باشید؛ عکس، فیلم یا محتویاتی که می خواهید را آنجا گذاشته و برای دسترسی به آن ها رمز بگذارید.

همچنین می توانید با روی آیکون + در پایین صفحه برنامه، هر اپلیکیشنی که دوست داشتید را اضافه کنید. تمام نکاتی که باید پیرامون AppClone می دانستید همین بود. برنامه هیچگونه قابلیت اضافی نداشته و مهمترین وظیفه اش که ساخت کلون ها است را به - تعمیرات لباسشویی سام در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بهترین حالت ممکن انجام می دهد.

بنابراین اگر می خواهید برای یک اپلیکیشن چند اکانت داشته باشید، پیشنهاد می کنیم AppClone را با توجه به سادگی فراوان، امنیت خوب و حجم کمش دانلود کنید. بد نیست بدانید استفاده از کلون ها هم - تعمیرات لباسشویی سام در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مشابه همان برنامه - تعمیرات لباسشویی سام در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - های اصلی بوده و برای دسترسی به - تعمیرات لباسشویی سام در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ان - تعمیرات لباسشویی سام در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ها حتما باید وارد خود اپ AppClone بشوید.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

AppClone - Multi Account

سازنده: Jack Rehan قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.5 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone