🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  2. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  3. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  4. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  5. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25771.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن Piano by Yousician؛ آموزش پیانو در گوشی

موسیقی بخشی جدانشدنی از زندگی ماست و علاوه بر سرگرم شدن باعث آرامش افراد هم می‌شود. افراد بسیاری هستند که دوست دارند ساز‌های مختلفی را یاد بگیرند اما به دلایل مختلف مثل کمبود وقت و ...

موسیقی بخشی جدانشدنی از زندگی ماست و علاوه بر سرگرم شدن باعث آرامش افراد هم می‌شود. افراد بسیاری هستند که دوست دارند ساز‌های مختلفی را یاد بگیرند اما به دلایل مختلف مثل کمبود وقت و پر هزینه بودن کلاس‌های آموزشی ترجیح داده‌اند یادگیری ساز‌های مختلف را فراموش کنند. یک اپلیکیشن تحت عنوان Piano by Yousician تلاش کرده تا آموزش پیانو در گوشی و تبلت‌ها را امتحان کند تا افرادی که وقت ثبت نام در کلاس‌های آموزشی را ندارند از این طریق بتوانند نواختن پیانو را یاد - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بابل استان مازندران - بگیرند.

البته لازم به ذکر است که استفاده از این اپلیکیشن هرگز نمی‌تواند جای همکاری - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بابل استان مازندران - با یک استاد موسیقی را بگیرد. - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بابل استان مازندران - اما به هر ترتیب اپلیکیشنی که در ادامه به - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بابل استان مازندران - معرفی آن می‌پردازیم می‌تواند تا حد نسبتا قابل قبولی شما را با پیانو و نحوه نواختن آن آشنا کند. اگر قصد دارید پیانو یاد بگیرید و وقت ثبت نام در کلاس‌های آموزشی را - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بابل استان مازندران - ندارید، حتما - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بابل استان مازندران - Piano by Yousician را امتحان کنید.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بابل استان مازندران

به محض شروع کار با این اپلیکیشن از شما پرسیده می‌شود که چه آهنگ‌های مختلفی را می‌توانید با پیانو بنوازید؟ به عبارت دیگر اپلیکیشن Piano by Yousician تنها برای تازه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بابل استان مازندران - کار‌ها نیست و حتی نوازنده‌های حرفه‌ای پیانو هم می‌توانند از آن استفاده کنند. گزینه‌های نمایش داده شده از «هیچی» تا «همه چیز» متفاوت هستند. با انتخاب هرکدام از گزینه‌ها سطح دروس نمایش داده شده در بخش‌های بعدی متفاوت خواهد بود.

هرکدام از دروس در این - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بابل استان مازندران - اپلیکیشن در بخش‌های مختلفی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بابل استان مازندران - ارائه می‌شوند. پیش از شروع هر درس، یک ویدیوی آموزشی کوتاه پخش خواهد شد که افراد با تماشای آن با موضوعات کلی آن درس را ملاحظه خواهند کرد. سپس با استفاده از محیطی گرافیکی کاربر - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بابل استان مازندران - می‌تواند نواختن پیانو را یاد بگیرد. افراد برای نواختن نُت‌های مختلف می‌توانند از کیبورد داخلی گوشی یا تبلت و همچنین کیبورد‌های MIDI استفاده کنند.

اپلیکیشن Piano by Yousician در واقع بدون نیاز به اتصال کیبورد یا پیانو می‌تواند نُت‌های اجرایی توسط - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بابل استان مازندران - کاربر را تشخیص دهد. این نرم افزار صدای محیط را ضبط می‌کند و به این شکل متوجه می‌شود که آیا نُت‌ها در زمان صحیح به صدا - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بابل استان مازندران - در آمده‌اند یا خیر. این ویژگی بسیار جالب Piano by Yousician باعث می‌شود که افرادی که صاحب پیانو هستند بتوانند به راحتی و بدون نیاز به اتصال گوشی به ساز خود از هزاران آهنگ تمرینی موجود در این اپلیکیشن بهره‌مند شوند.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بابل استان مازندران

آموزش‌های - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بابل استان مازندران - گام به گام موجود در این اپلیکیشن به خوبی شما را با نحوه نواختن پیانو آشنا می‌کند. اپلیکیشن یاد شده حتی به کاربران می‌گوید که هرکدام از انگشت‌هایشان باید به چه صورت روی کیبورد و هر کدام از نُت‌ها قرار بگیرد. در مراحل بعدی آموزش از کاربر می‌خواهد که به ترتیب بخش‌های مختلف - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بابل استان مازندران - درس را پیش ببرد.

بعد از پایان یافتن هرکدام از بخش‌های یک درس، نرم افزار Piano by Yousician به عملکرد کاربران نمره می‌دهد. هر بخش - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بابل استان مازندران - یک موسیقی کوتاه است که از کاربر می‌خواهد نُت‌های آموزش داده شده - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بابل استان مازندران - را اجرا کند. هر آهنگ کوتاه به چند بخش تقسیم می‌شود و Piano by Yousician به هرکدام از قسمت‌های اجرا شده نمره خواهد داد.

این نمرات باعث می‌شود که دروس بعدی باز شوند و کاربران بتوانند به آموزش‌های بیشتری دسترسی پیدا - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بابل استان مازندران - کنند. در واقع Piano by Yousician تلاش کرده تا به طور پیوسته افراد بتوانند از دروس ساده و آسان به درس‌های دشوارتر دسترسی پیدا کنند تا به این طریق آشنایی بهتری با پیانو داشته باشند.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بابل استان مازندران

این اپلیکیشن از بخش‌های مختلفی تشکیل شده که بخش آموزش و چالش جذاب‌ترین آن‌ها هستند. در بخش چالش شما با آهنگ‌های معروف سر و کار دارید و باید سعی کنید با نواختن صحیح آن‌ها بهترین امتیاز را بگیرید. Piano by Yousician امتیاز شما را با همه افرادی که در سرتاسر دنیا از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند مقایسه خواهد کرد و می‌توانید ببینید که دیگران با چه امتیاز‌هایی چالش‌ها را پشت سر گذاشته‌اند.

سازندگان Piano by Yousician بر ادعا می‌کنند که در - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بابل استان مازندران - این اپلیکیشن می‌توانید بیش از ۱۵۰۰ آهنگ معروف و شناخته شده بیابید و با استفاده از پیانو آن‌ها را بنوازید. این کار - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بابل استان مازندران - همانطور که پیش‌تر هم اشاره کردیم می‌تواند - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بابل استان مازندران - با استفاده از کیبورد داخلی اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بابل استان مازندران - نواخته شود و هم این که می‌توانید با استفاده از پیانو یا کیبورد MIDI دروس و بخش‌های مختلف آن را پشت سر بگذارید.

کافیست به تنظیمات اپلیکیشن بروید و از آنجا ساز مد نظر خود را انتخاب کنید. البته لازم به ذکر است - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بابل استان مازندران - که استفاده از کیبورد داخلی اپلیکیشن Piano by Yousician تنها در دروس سطح مقدماتی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد و برای پشت سر گذاشتن دروس پیشرفته تر باید کیبورد MIDI یا پیانو داشته باشید. همانطور که پیش‌تر گفتیم Piano - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بابل استان مازندران - by Yousician به صدای محیط گوش می‌کند و نیازی نیست به روش‌های مختلف - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بابل استان مازندران - گوشی خود را به سازتان متصل کنید.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بابل استان مازندران

به طور کلی می‌توان گفت اپلیکیشن Piano by Yousician با استفاده از متد‌های مختلف و جدید در تلاش است تا آموزش پیانو را برای کاربرانش ساده‌تر از همیشه کند. در نسخه رایگان این نرم افزار شما می‌توانید هر روز یکی از دروس چند بخشی آن را پشت سر بگذارید. برای دسترسی‌های بیشتر باید اشتراک ماهیانه Piano by Yousician را تهیه کنید. البته لازم به ذکر است که دروس ابتدایی این اپلیکیشن تا حد قابل قبولی شما را با مسائل ابتدایی نواختن پیانو آشنا خواهند کرد.

یک بار دیگر باید به این موضوع اشاره کنیم که این اپلیکیشن هرگز نمی‌تواند تاثیر یک استاد موسیقی را داشته باشد و تنها برای آموزش‌های ابتدایی توصیه می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که اگر همین حالا هم می‌توانید پیانو بنوازید این اپلیکیشن با ارائه نُت‌های مختلف می‌تواند شما را سرگرم کند و همچنین تسلطتان بهبود ببخشد.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بابل استان مازندران

Piano by Yousician

سازنده: Yousician قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بابل استان مازندران - iOS حجم: 60 / 265.9 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone