🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  2. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25777.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزله‌زده شمال غرب

بامداد امروز زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۹ درجه در مقیاس ریشتر در منطقه شمال غرب کشور به وقوع پیوست که متاسفانه در نتیجه آن تاکنون ۵ نفر از هموطنان مان جان خود را از ...

بامداد امروز زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۹ درجه در مقیاس ریشتر در منطقه شمال غرب کشور به وقوع پیوست که متاسفانه در نتیجه آن تاکنون ۵ نفر از هموطنان مان جان خود را از دست داده اند. اما علیرغم بزرگی این زمین لرزه، خسارت های چندانی به زیرساخت های حیاتی کشور در این منطقه وارد نشده است و شبکه های مخابراتی مانند سابق در آن فعال هستند. شرکت همراه اول با ارسال بیانه ای برای دیجیاتو از پایداری شبکه ارتباطی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سبزوار استان خراسان - خود در شهرهای آسیب دیده خبر داده که در ادامه توجه شما را به متن این بیانیه جلب - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سبزوار استان خراسان - میکنیم.

شبکه همراه اول در مناطق زلزله زده شمال غرب کشور پایدار و نرمال است.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در پی زلزله ۵.۹ ریشتری بامداد امروز در مناطق وسیعی در شمال غرب کشور، شبکه این اپراتور - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سبزوار استان خراسان - آسیبی ندیده و بصورت - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سبزوار استان خراسان - نرمال به مشترکان خدمت رسانی می‌کند.

همراه اول ضمن همدردی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سبزوار استان خراسان - با خانواده‌های داغدار، اعلام کرد، شبکه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سبزوار استان خراسان - این اپراتور به بدون هیچ‌گونه قطعی و با پایداری کامل در حال خدمت‌رسانی به مشترکان و انتقال ترافیک ارتباطی در آن مناطق است.

طبق این اطلاعیه، در اولین دقایق پس از وقوع زلزله، کمیته بحران تشکیل و تصمیمات لازم جهت برقراری ارتباط هر چه بهتر در مناطق زلزله زده گرفته شد.

همراه اول در پایان تاکید کرده است،

همچون سال‌های گذشته آمادگی دارد باتوجه به شبکه گستره خود از طریق رومینگ ملی پذیرای مشترکان سایر اپراتورها در این مناطق باشد و بزودی برنامه ها و تدابیر خود جهت کمک رسانی بیشتر به مردم زلزله‌زده را به اطلاع عموم خواهد رساند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone