🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  4. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25774.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

تلویزیون های Mi TV 5 و Mi TV 5 پرو شیائومی معرفی شدند

کمپانی شیائومی مدت کوتاهی پس از معرفی گوشی Mi CC9 پرو، از تلویزیون های Mi TV 5 و Mi TV 5 پرو رونمایی کرد. این سری در سه مدل و در ابعاد 55، 65 و ...

کمپانی شیائومی مدت کوتاهی پس از معرفی گوشی Mi CC9 پرو، از تلویزیون های Mi TV 5 و Mi TV 5 پرو رونمایی کرد. این سری در سه مدل و در ابعاد 55، 65 و 75 اینچی به بازار عرضه خواهند شد.

پنل تلویزیون های سری شیائومی Mi TV 5 تنها 5.9 میلیمتر (مدل 55 اینچی) و 9.9 - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بندرترکمن استان گلستان - میلیمتر (مدل 75 اینچی) ضخامت دارد. با این وجود حاشیه صفحه نمایش در آنها نسبت به سری Mi TV 4 حدودا 47 درصد کاهش پیدا کرده است.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بندرترکمن استان گلستان

خانواده شیائومی Mi TV 5 از چیپست Amologic T972 مبتنی بر - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بندرترکمن استان گلستان - فناوری لیتوگرافی 12 نانومتری برخوردار بوده و به لطف بهره مندی از موتور پردازش تصویر - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بندرترکمن استان گلستان - پیچیده، از فرمت 8K پشتیبانی می کنند. این چیپست را حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بندرترکمن استان گلستان - همراهی می کنند. ظرفیت حافظه رم و حافظ داخلی در مدل پرو به ترتیب برابر با 4 و 64 گیگابایت است.

مدل Mi TV 5 پرو از پنل 4K QLED بهره مند بوده و 108 درصد از فضای رنگی NTSC را (در مقایسه با 85 درصد مدل معمولی) پوشش داده و از تکنولوژی حرکتی MEMC و +HDR10 برخوردار است.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بندرترکمن استان گلستان

مدل Mi TV 5 از سه درگاه HDMI، دو پورت USB، درگاه های اترنت و S/PDIF برخوردار بوده و به کمک اتصالات بلوتوث و وای فای می توان از به کارگیری کابل های اضافه جلوگیری کرد. این مدل دو اسپیکر 8 واتی دارد که از DTS Audio و Dolby Audio پشتیبانی می کنند.

مدل های 55، 65 و 75 اینچی سری Mi TV 5 به ترتیب با قیمت 430، 570 و 1145 دلار و مدل پرو در ابعاد مشابه به ترتیب با قیمت 530، 715 و 1430 دلار از تاریخ 11 نوامبر - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بندرترکمن استان گلستان - (20 آبان) به بازار عرضه خواهند - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر بندرترکمن استان گلستان - شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اپروند نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
حالتون خوبه؟ یک سوالی دارم اطراف شهید آرخی بندرترکمن اعزام کارشناس دارید.
پاسخ: بله در شهید آرخی شهر بندرترکمن خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone