🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  3. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  4. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25772.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

اپلیکیشن طراحی ادوبی Fresco برای ویندوز منتشر شد

اپلیکیشن طراحی و نقاشی ادوبی Fresco که اوایل سال جاری میلادی برای آیپد منتشر شده بود، برای ویندوز هم منتشر شد. این نسخه همانند نسخه آیپد، برای مشترکین ادوبی کریتیو کلود رایگان بوده و هزینه ...

اپلیکیشن طراحی و نقاشی ادوبی Fresco که اوایل سال جاری میلادی برای آیپد منتشر شده بود، برای ویندوز هم منتشر شد. این نسخه - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گلستان استان گلستان - همانند نسخه آیپد، برای مشترکین ادوبی کریتیو کلود رایگان بوده و هزینه اشتراک آن برای کاربران معمولی ماهیانه 9.99 دلار است.

به گفته ادوبی، اولین نسخه ویندوزی اپ فرسکو (Fresco) برای سیستم های دارای قلم (مثل Wacom MobileStudio Pro یا مایکروسافت سرفیس پرو) طراحی شده و همانند ویرایش آیپد، ابزارهایی همچون Vector و Raster برای نقاشی، طراحی و اسکچینگ دارد.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گلستان استان گلستان

ادوبی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گلستان استان گلستان - با اشاره به اینکه نسخه ویندوزی اپ Fresco را کاملا از - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گلستان استان گلستان - نو طراحی کرده است، می گوید:

«توسعه این نسخه اصلا کار آسانی نبود ولی با همکاری مایکروسافت و اینتل توانستیم براش - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گلستان استان گلستان - ها را به درستی طراحی کرده و از توانایی های - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گلستان استان گلستان - سخت افزار بیشترین بهره برداری را ببریم.»

نسخه ویندوزی اپ Fresco نیز همانند نسخه آیپد، از فضای ذخیره - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گلستان استان گلستان - سازی ابری ادوبی پشتیبانی کرده و کاربر می تواند به کمک آن بین چندین - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گلستان استان گلستان - سیستم جا به جا شده و طراحی های خود را به فتوشاپ یا ایلاستریتر منتقل کند.

به کمک قابلیت فوق کاربران می توانند فایل های PSD را - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گلستان استان گلستان - بین فتوشاپ و - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گلستان استان گلستان - اپلیکیشن Fresco جا به جا کنند که ایجاد آثار جدید در این - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گلستان استان گلستان - اپ و فرستادن آنها به شکل مستقیم به فتوشاپ یا بالعکس را آسان تر می کند.

البته نسخه ویندوزی اپ مذکور نسبت به ویرایش آیپد کاستی هایی هم دارد اما ادوبی در تلاش است تا به زودی قابلیت های نسخه آیپد را به نسخه ویندوز هم بیاورد. این کمپانی در این رابطه گفت:

«چون قابلیت های Fresco مهم هستند و ما قصد داریم آنها را برای - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گلستان استان گلستان - تمام پلتفرم ها عرضه کنیم، می خواهیم قابلیت - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گلستان استان گلستان - های باقی مانده را هر چه سریع تر به اپلیکیشن اضافه کنیم.»

مهر ماه امسال ادوبی اعلام کرد که نسخه ای از اپ Fresco را برای محصولات مبتنی بر پردازنده ARM (همانند سرفیس پرو ایکس) نیز منتشر خواهد کرد.

نسخه رایگان ادوبی Fresco با قابلیت های محدود برای ویندوز عرضه می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone