🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  5. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25775.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

لوگوی فیسبوک عوض شد؛ شفاف سازی یا فرار از مشکلات؟

فیسبوک امروز از لوگوی جدیدش رونمایی کرد تا به همه نشان دهد که جایگاه شرکت، به مراتب بالاتر از محصولاتی مثل فیسبوک، اینستاگرام، واتساپ و غیره است. این لوگو فقط عبارت FACEBOOK را با فونت ...

فیسبوک امروز از لوگوی جدیدش رونمایی کرد تا به همه نشان - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خوانسار استان اصفهان - دهد که جایگاه شرکت، - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خوانسار استان اصفهان - به مراتب - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خوانسار استان اصفهان - بالاتر از محصولاتی مثل فیسبوک، اینستاگرام، واتساپ و غیره است. این لوگو فقط عبارت - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خوانسار استان اصفهان - FACEBOOK را با فونت ساده اما با - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خوانسار استان اصفهان - حروف بزرگ انگلیسی نشان می دهد.

لوگوی جدید فیسبوک در قالب تصویر متحرک، رنگ های متفاوتی دارد که هرکدام به یکی از محصولات این شرکت مربوط هستند؛ آبی برای فیسبوک، سبز برای واتساپ، و قرمز-ارغوانی-صورتی-نارنجی-زرد هم برای - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خوانسار استان اصفهان - اینستاگرام. این لوگو طی هفته های آتی به شکل رسمی در محصولات فیسبوک و محتوای مارکتینگ آنها به کار گرفته - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خوانسار استان اصفهان - خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خوانسار استان اصفهان

فیسبوک همیشه از نام شبکه اجتماعی [سابقاً] محبوبش برای نمایش کل شرکت استفاده می کرد، اما حالا پس از گذشت 15 سال، فیسبوک به عنوان یک برند اصلی جایگاه مجزایی دارد. هدف فیسبوک از تغییر لوگو، افزایش شفافیت و ایجاد تمایز بین شرکت مادر و محصولات بوده است.

غول شبکه های اجتماعی می گوید از این به بعد عبارت «from FACEBOOK» در محصولات این شرکت به کار می رود تا نشان دهد که همگی آنها زیرساخت مشترکی دارند و توسط یک تیم مشترک توسعه یافته اند. «آنتونیو لوسیو» مدیر ارشد مارکتینگ فیسبوک می گوید «مردم باید - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خوانسار استان اصفهان - بدانند چه شرکتی محصولات مورد استفاده آنها را تولید می کند».

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خوانسار استان اصفهان تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خوانسار استان اصفهان

البته برخی رسانه ها، تغییر لوگوی فیسبوک را نشانه تلاش این شرکت برای بیرون آمدن از دل جنجال های پایان - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خوانسار استان اصفهان - ناپذیر می دانند. آنها می خواهند بگویند «شرکت FACEBOOK» با «شبکه اجتماعی Facebook» تفاوت دارد و فقط نامشان یکیست؛ بنابراین مشکلات شبکه اجتماعی شامل کل شرکت و دیگر محصولات نمی شود.

لوسیو به - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خوانسار استان اصفهان - خبرگزاری بلومبرگ گفته - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خوانسار استان اصفهان - که احتمال تغییر نام شرکت مادر - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خوانسار استان اصفهان - فیسبوک - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خوانسار استان اصفهان - نیز وجود دارد، اما فعلاً به خاطر اینکه به فرار از مشکلات متهم - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خوانسار استان اصفهان - نشوند، تصمیم گیری در این زمینه را به تعویق انداخته اند. باید دید آیا تغییر لوگوی فیسبوک می تواند تفاوتی در وضعیت بغرنج - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خوانسار استان اصفهان - این شرکت - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خوانسار استان اصفهان - ایجاد کند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone