🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  2. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  3. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  4. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25791.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

آیفون 11 پرو مکس با کسب امتیاز ۱۱۷ در DXOMark جایگاه سوم را کسب کرد

روز گذشته وبسایت DXOMark اعلام کرد که دوربین آیفون 11 پرو مکس در تست های آن امتیاز ۱۱۷ را کسب کرده است و به همین خاطر در جایگاه سوم جدول پس از هواوی میت 30 ...

روز گذشته وبسایت DXOMark اعلام کرد که دوربین آیفون 11 پرو مکس در تست های آن - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر گالیکش استان گلستان - امتیاز ۱۱۷ را کسب کرده است و به همین خاطر در جایگاه سوم جدول پس از هواوی میت 30 پرو و شیائومی Mic CC9 Pro Premium قرار گرفته.

آیفون بررسی شده - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر گالیکش استان گلستان - توسط DXOMark از iOS 13.2 بهره می برده و به همین خاطر تازه ترین به روز رسانی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر گالیکش استان گلستان - دیپ فیوژن اپل را داشته است. این تکنولوژی به سنسور کوچک آیفون امکان می دهد که عملکردی هم سطح با سنسور بزرگتر هواوی میت 30 پرو را از نظر جزئیات تصویر با سطوح زوم نرمال از خود به نمایش بگذارد.

کارشناسان DXOMark در بررسی خود از مد HDR، حفظ جزئیات، فوکوس خودکار و - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر گالیکش استان گلستان - لرزشگیر ویدیویی فوق العاده آیفون 11 پرو مکس تمجید کرده اند. میزان نویز قابل مشاهده در تصاویر گرفته شده با دوربین این گوشی نیز ظاهرا نسبت به عکس های گرفته شده با سری آیفون XS بهبود قابل توجهی پیدا کرده است.

عملکرد دوربین های این گوشی به خودی خود خوب است اما در زمان زوم دوربرد جزئیات بسیار کم می شوند و تصاویر آن در مقایسه با عکس های گرفته شده با دوربین هواوی میت 30 پرو با زوم ۵ برابری اش رنگ می بازند.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر گالیکش استان گلستان

افکت بوکه این دوربین هم به خاطر خطاهایی که در برآورد میزان عمق تصاویر اطراف مو وجود دارد نسبت به پرچمداران اندرویدی چندان - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر گالیکش استان گلستان - مطلوب نبوده است.

در - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر گالیکش استان گلستان - زمینه ضبط ویدیو با استفاده از مد HDR آیفون همچنان بهتر از سایر رقبا ظاهر می شود و جزئیات خوبی را - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر گالیکش استان گلستان - در سایه و روشن به تصویر می کشد. در ادامه این گزارش اشاره شده که بی ثباتی هایی در نمایش رنگ در نواحی آسمان و مواد بازتاب دهنده نور مشاهده می شود.

آیفون 11 پرو مکس - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر گالیکش استان گلستان - در نهایت امتیاز کلی ۱۰۲ را به - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر گالیکش استان گلستان - خاطر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر گالیکش استان گلستان - کیفیت ویدیوهایش دریافت کرده و در کنار شیائومی Mi CC9 Pro Premium Edition در جایگاه نخست جدول قرار گرفته اما - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر گالیکش استان گلستان - امتیاز کلی دوربین آن ۱۱۷ بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone