🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  4. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  5. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25783.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

اتهامات مشاور ارشد تکنولوژی ترامپ علیه هواوی در کنفرانسی با حضور این شرکت

Michael Kratsios از مشاوران ارشد تکنولوژی در دولت ترامپ روز گذشته در اجلاس وب (در لیسبون پرتغال) حضور یافت و به انتقاد از کشورهایی پرداخت که با آغوش باز پذیرای شبکه های 5G چین و ...

Michael Kratsios از مشاوران ارشد تکنولوژی در دولت ترامپ روز گذشته در اجلاس وب - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان - (در لیسبون پرتغال) حضور یافت و به انتقاد از کشورهایی پرداخت که با آغوش - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان - باز پذیرای شبکه های 5G چین و تکنولوژی های هوش - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان - مصنوعی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان - این کشور می شوند.

او ضمن اشاره به هواوی اظهار داشت که شرکت های چینی قابل اعتماد نیستند چراکه به خاطر برخی قوانین در این کشور موظف هستند با سرویس های اطلاعاتی چین همکاری کنند.

Kratsios در - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان - ادامه اعلام کرد که اروپا باید موضع مشخصی همراه با آمریکا اتخاذ کند که پیشتر محدودیت هایی را برای صادرات روی هواوی اعمال کرد و اروپا را ملزم نمود که محصولات این - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان - شرکت استفاده نکند.

این فرد که در تدوین سیاست های آمریکا پیرامون تکنولوژی و دیتا نقش موثری - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان - ایفا می کند در این باره گفت:

ما شاید روی تمامی جوانب سیاست گذاری پیرامون تکنولوژی هم نظر نباشیم اما روی اصولی که بالاترین اهمیت را دارند با هم اتفاق نظر داریم.

اما به نظر می رسید که برخی افراد حاضر در اجلاس چندان از صحبت های این مقام آمریکا خرسند نیستند و فردی که در انتهای سالن نشسته بود با فریاد نام ادوارد اسنودن (مامور سابق CIA که - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان - اسناد محرمانه آمریکا را منتشر کرد و به روسیه گریخت) را فریاد زد و با تشویق حاضران روبرو شد.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان

با این حال به نظر نمی رسد - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان - که نگرانی های واشنگتن مانعی برای شرکت های اروپایی باشد: از مجموع ۶۵ توافقی که هواوی تاکنون امضا کرده نیمی از آنها مشتریان اروپایی هستند که قصد دارند شبکه 5G خود را با کمک هواوی توسعه دهند.

قانونگذاران اروپایی هم در گزارش اخیری که پیرامون خطرات افزایش حملات سایبری توسط موجودیت - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان - های دولتی منتشر کردند از اشاره مستقیم و آشکار به چین و هواوی خودداری - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان - نمودند.

Kratsios روز گذشته دیداری با Margrethe Vestager مدیر آنتی تراست اروپا داشت تا در مورد مسائل دیجیتالی با او صحبت کند.

او در صحبت هایش اتهاماتی که پیشتر در نشریه لوموند فرانسه منتشر شده بود را بار - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان - دیگر تکرار کرد. براساس این ادعاها پکن - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان - دیتای مربوط به دفاتر اتحادیه آفریقا در - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان - آدیس آبابا را برای - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان - مدت پنج سال با کمک تجهیزات هواوی به چین انتقال داده است.

هواوی اما ضمن محکوم کردن اظهارات Kratsios آنها را ریاکارانه و به طرز آشکاری اشتباه خواند و اظهار نمود که به دیتای اتحادیه آفریقا دسترسی نداشته است. از آن سو، اتحادیه آفریقا نیز ادعای جاسوسی هواوی را رد کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone