🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  2. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  3. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  4. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  5. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25789.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

کوچکترین دوربین 360 درجه 8K دنیا با قیمت 589 دلار معرفی شد

شرکت چینی KanDao از دومین دوربین 360 درجه جیبی خود به نام QooCam 8K رونمایی کرد. این دوربین از بالاترین رزولوشن در بین دیگر محصولات همرده برخوردار بوده و 589 دلار قیمت دارد. دوربین QooCam ...

شرکت - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تویسرکان استان همدان - چینی KanDao از دومین دوربین 360 درجه جیبی خود به نام QooCam 8K رونمایی کرد. این دوربین از بالاترین رزولوشن در بین دیگر محصولات همرده برخوردار بوده و 589 دلار قیمت دارد.

دوربین QooCam 8K از سنسور 20 مگاپیکسلی 1/1.7 اینچی در دو طرف برخوردار بوده و به لطف ابعاد بزرگتر نسبت به رقبا، از نمایشگر 2.4 اینچی OLED لمسی بهره می برد. کاربر می تواند از طریق نمایشگر فیلم های گرفته شده را تماشا کرده و تنظیمات لازم را حین حرکت انجام دهد.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تویسرکان استان همدان

این محصول قابلیت اتصال از طریق بلوتوث و وای فای را داشته و ظرفیت حافظه داخلی آن 64 گیگابایت است که قابلیت ارتقاء به کمک کارت - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تویسرکان استان همدان - حافظه microSD را دارد. باتری 3600 میلی آمپر ساعتی آن نیز از شارژ سریع USB PD 2.0 پشتیبانی می کند.

دوربین QooCam 8K توانایی فیلمبرداری 360 درجه با رزولوشن 8K و نرخ 30 فریم بر ثانیه، یا با رزولوشن 4K و - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تویسرکان استان همدان - نرخ 60 یا 30 فریم بر ثانیه را دارد. همچنین می توان با فعال کردن حالت فوق آهسته، با رزولوشن 4K و نرخ 120 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کرد. در تمامی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تویسرکان استان همدان - حالت ها فیلمبرداری با عمق رنگ 10 بیتی انجام شده و استریم از طریق گوشی فقط با رزولوشن 4K انجام می شود.

شرکت KanDao می گوید این محصول به لطف ژیروسکوپ شش محوره و الگوریتم های پیچیده، تصویربرداری را با کمترین لرزش انجام می دهد.

علاوه بر تصویربرداری 360 - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تویسرکان استان همدان - درجه، دوربین QooCam 8K حالت SuperVlog را ارائه می کند که خروجی تصویر در آن صاف بوده و به راحتی با فشردن دکمه Q که کنار نمایشگر لمسی تعبیه شده، فعال می شود. این دوربین از ورودی 3.5 میلیمتری میکروفون نیز بهره  می برد - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تویسرکان استان همدان - و قرار است شرکت سازنده در - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تویسرکان استان همدان - آینده یک کیت مخصوص برای کسانی که ویدیو بلاگ تهیه می کنند، عرضه کند.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تویسرکان استان همدان

برای عکسبرداری 360 درجه سنسور 30 مگاپیکسلی با رزولوشن 7680 در 3840 پیکسل وجود داشته و عکس ها را با فرمت JPG یا RAW با عمق رنگ 12 بیتی ثبت می کند. حالتی به نام +RAW نیز در این دوربین وجود دارد که چندین عکس را با فرمت RAW گرفته و آنها را به یک عکس پر جزییات تر با عمق رنگ 16 بیتی تبدیل می کند.

دوربین QooCam - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تویسرکان استان همدان - 8K از هم اکنون به قیمت 589 دلار از سایت سازنده قابل پیش خرید بوده و ماه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تویسرکان استان همدان - آینده میلادی به آدرس خریداران ارسال خواهد شد. قرار است لوازم جانبی آن مثل مونوپاد سلفی با پایه گوشی، قاب محافظ، قاب مخصوص آب و میکروفون ویدیو - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تویسرکان استان همدان - بلاگ در آینده به بازار عرضه شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone