🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25776.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

فایرفاکس به زودی درخواست ارسال نوتیفیکیشن سایت‌ها را پنهان می‌کند

موزیلا به منظور کاهش نمایش پاپ آپ های مزاحم در مرورگر فایرفاکس، در حال ایجاد تغییراتی در نحوه ارسال درخواست نوتیفیکیشن در این مرورگر است. موزیلا با انتشار پستی در وبلاگ خود اعلام کرده که ...

موزیلا به منظور کاهش نمایش پاپ آپ های مزاحم در مرورگر فایرفاکس، در حال ایجاد تغییراتی در نحوه ارسال درخواست نوتیفیکیشن در این مرورگر - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خراسان استان خراسان - است.

موزیلا با انتشار پستی در وبلاگ خود اعلام کرده که در فایرفاکس 72 که ماه ژانویه سال آینده میلادی منتشر می شود، درخواست نمایش نوتیفیکیشن ها در نسخه دسکتاپ در قالب یک آیکون کوچک در نوار URL نمایش داده خواهد شد و کاربران برای مشاهده درخواست ها باید روی آن کلیک کنند. در ویرایش فعلی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خراسان استان خراسان - این مرورگر، با بازدید کردن از سایت نوتیفیکیشن بزرگی روی صفحه نمایش داده می - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خراسان استان خراسان - شود.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خراسان  استان خراسان
در فایرفاکس 72، درخواست ارسال نوتیفیکیشن ها در قالب آیکونی کوچک در آدرس بار نمایش داده می شوند.

موزیلا در ادامه پست خود محدود کردن درخواست ارسال نوتیفیکیشن - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خراسان استان خراسان - ها را عدم محبوبیت آنها در بین کاربران عنوان کرده است. نوتیفیکیشن ها روشی راحت - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خراسان استان خراسان - برای ارسال آپدیت ها به کاربران پس از بسته شدن - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خراسان استان خراسان - تب ها هستند، ولی تحقیقات موزیلا نشان داده حدود 99 درصد از درخواست ها توسط - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خراسان استان خراسان - کاربران پذیرفته نمی شوند و - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خراسان استان خراسان - 48 درصد از آنها نیز - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خراسان استان خراسان - به طور آگاهانه توسط کاربران رد می شوند.

نوتیفیکیشن ها نه تنها اعصاب خورد کن هستند، بلکه در بسیاری از موارد توسط سایت های مخرب برای تشویق کاربر به دانلود بدافزارها و یا برای نمایش تبلیغات منحرف کننده استفاده می شوند.

تغییرات در نحوه نمایش نوتیفیکیشن ها ماه ژانویه به مرورگر فایرفاکس اضافه می شوند. البته فایرفاکس 70 با تغییرات جزئی در چگونگی نمایش نوتیفیکیشن ها چندی پیش منتشر شد. در این ویرایش زمانی که کاربر از سایتی بازدید می کند، مرورگر به جای نمایش گزینه «Not Now»، گزینه «Never Allow» را نمایش می دهد و سایت ها دیگر نمی توانند به طور پی در پی به کاربر درخواست نمایش نوتیفیکیشن ارسال کنند.

فایرفاکس، اولین مرورگری است که به طور رسمی مسدود کردن ارسال نوتیفیکیشن ها را اعلام می کند. البته گوگل نیز در حال آزمایش قابلیتی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خراسان استان خراسان - مشابه برای مرورگر کروم است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone