🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18041.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

نقشه‌ها و اطلاعات جدیدی از پروژه کمپ سن خوزه گوگل منتشر شد

گوگل اطلاعاتی از نقشه‌‌ها و طرح‌های جدید پروژه احداث کمپ سن خوزه به اشتراک گذاشت. باوجودی که این کمپ در واقع پردیس فناوری محسوب می‌شود، با نگاهی اجمالی به طرح‌های کمپ، به خوبی دیده می‌شود که شباهتی ...

گوگل اطلاعاتی از نقشه‌‌ها و طرح‌های - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر شیرگاه استان مازندران - جدید پروژه احداث کمپ سن خوزه به اشتراک گذاشت. باوجودی که این کمپ در واقع پردیس فناوری محسوب می‌شود، با نگاهی اجمالی به طرح‌های کمپ، به خوبی دیده می‌شود که شباهتی به مقر شرکت فناوری ندارد و بیشتر شبیه بافت شهری مدرن است.

طرح‌ها و اطلاعات - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر شیرگاه استان مازندران - منتشر شده - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر شیرگاه استان مازندران - توسط گوگل در مورد کمپ سن خوزه نشان می‌دهد که نیمی از مساحت 80 هکتاری پروژه قرار است به فضاهای - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر شیرگاه استان مازندران - مسکونی و - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر شیرگاه استان مازندران - سایر امکانات رفاهی اختصاص داده شود.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر شیرگاه استان مازندران

غول فناوری قصد دارد در کمپ اختصاصی خود، ساختمان‌هایی برای سازمان‌های غیرانتفاعی، فروشگاه‌های خرده فروشی و فضایی برای احداث هتل و فضایی برای اجرای برنامه‌های زنده - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر شیرگاه استان مازندران - اعم از تئاتر و موسیقی اختصاص دهد.

در نقشه‌های جدید به خوبی دیده می‌شود که فضاهایی برای توقف خودروهای مواد غذایی نیز در نظر گرفته شده است. فضای سبز کمپ سن خوزه نیز بسیار دیدنی خواهد بود. مردم عادی می‌توانند از طبیعت زیبای کمپ لذت ببرند. حداقل 10 پارک و چندین مسیر برای پیاده‌رودی مردم عادی در نظر گرفته شده است.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر شیرگاه استان مازندران

«الکسا - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر شیرگاه استان مازندران - آرنا»، نماینده گوگل - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر شیرگاه استان مازندران - در کمپ سن خوزه اعلام کرد که این پردیس،  با درنظر گرفتن تغییرات اقلیمی و - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر شیرگاه استان مازندران - دوستدار محیط زیست طراحی شده است. تقریباً همه ساختمان‌های آن از انرژی خورشیدی و سایر انرژی‌های تجدیدپذیر استفاده می‌کنند. تمامی سقف‌ها به شکلی بهینه سازی شده‌اند که از نور خورشید به بهترین شکل - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر شیرگاه استان مازندران - ممکن برای تامین انرژی استفاده شود.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر شیرگاه استان مازندران

به منظور کاهش تردد اتومبیل در کمپ، گوگل محوطه سن خوزه را به گونه‌ای طراحی کرده که - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر شیرگاه استان مازندران - امکان دسترسی به ساختمان‌ها از طریق دوچرخه یا حتی به صورت پیاده میسر باشد. در نتیجه کارمندان برای تردد بین ساختمان‌ها یا از مسیرهای مخصوص پیاده‌روی استفاده خواهند کرد یا مسیرهای مربوطه را با دوچرخه طی خواهند کرد.

گوگل در یک فایل PDF، تمامی جزئیات طراحی کمپ سن خوزه را مستندسازی کرده است. در حال حاضر، 30 ساختمان و حدود 4000 واحد مسکونی برای اسکان حدود 25000 کارمند گوگل در این - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر شیرگاه استان مازندران - کمپ دست ساخت است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone