🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11723.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

لیون کامپیوتر ۱۷ ساله شد؛ تمرکز روی بازار لپ تاپ و موبایل در آینده نزدیک

لیون کامپیوتر به هفده سالگی رسید و در جشن تولد این فروشگاه اینترنتی اعلام شد که آنها فعالیت در حوزه فروش لپ تاپ را آغاز کردند و قصد دارند که به زودی به حوزه فروش ...

لیون کامپیوتر به هفده سالگی رسید و در جشن تولد این فروشگاه اینترنتی اعلام شد که آنها فعالیت در حوزه فروش لپ تاپ را آغاز کردند و قصد - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کمیجان استان مرکزی - دارند که به زودی به حوزه فروش موبایل نیز وارد شوند.

«سعید حسینی» مدیرعامل شرکت لیون کامپیوتر در مراسم جشن تولد هفده سالگی لیون کامپیوتر که در یکی از - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کمیجان استان مرکزی - باغ‌های اطراف تهران و با تمهیدات کرونایی برگزار شد اعلام کرد که چند ده سال است در این بازار فعالیت دارد و با وجود اینکه در ابتدای راه افراد زیادی به او حس دلسردی دادند، او از کار خود باز ننشسته است. به گفته - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کمیجان استان مرکزی - حسینی آنها توانستند ذره ذره رشد کنند و حالا به عنوان سایت شماره یک فروش - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کمیجان استان مرکزی - قطعات کامپیوتری در کشور به حساب بیایند.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کمیجان استان مرکزی

حسینی در ادامه این مراسم در پاسخ به این پرسش دیجیاتو که چرا در ماه‌های اخیر به حوزه گیمینگ توجه خاصی از سوی لیون کامپیوتر شده اعلام کرد که آنها خلا بزرگی در بازار گیمرهای ایرانی حس - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کمیجان استان مرکزی - کردند و باور دارند که وظیفه‌شان به عنوان یک فروشگاه اینترنتی پرکردن این خلا برای قشری چند ده میلیونی است که در - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کمیجان استان مرکزی - ایران حضور دارند. بر اساس آخرین آمارهای اعلام شده ایران بیش از ۳۰ میلیون گیمر دارد و به نظر می‌رسد لیون کامپیوتر قصد دارد با تمرکز روی گیمرهای حرفه‌ای و سبک زندگی آنها، وسایل مورد نیازشان را تامین کند. حسینی همچنین در پاسخ به دیگر - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کمیجان استان مرکزی - پرسش دیجیاتو مبنی بر اینکه چرا مانند سابق - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کمیجان استان مرکزی - روی حوزه رمزارزها تمرکز ندارند اعلام کرد که مشکلات قانونی بر سر دستگاه‌های ماینینگ به وجود آمده است: «ما در زمانی وارد حوزه رمز ارزها شده بودیم که کسی در آن حوزه فعالیت نمی‌کرد و حالا هم با تغییر استراتژی قصد داریم که روی حوزه‌های دیگر تمرکز کنیم تا مشکلات حوزه رمز ارز در کشور حل و فصل شود.»

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کمیجان استان مرکزی

مدیرعامل لیون کامپیوتر همچنین به دیجیاتو گفت که آنها قصد دارند به حوزه فروش کالای موبایل و لپ تاپ ورود پیدا کنند و به طور جدی روی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کمیجان استان مرکزی - این دو بازار نیز تمرکز کنند و سهم بزرگی از آن داشته باشند: «در حال حاضر فروش لپ تاپ را آغاز کردیم و آن را توسعه خواهیم داد و - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کمیجان استان مرکزی - به زودی نیز در بخش موبایل کار خود را آغاز خواهیم کرد و باور داریم می‌توانیم با پشتوانه خوبی که داریم به جایگاه خوبی در این حوزه دست پیدا کنیم.»

حسینی در این مراسم تاکید کرد که آنها در شرایط سخت اقتصادی کنار مشتریان خود هستند و از همین رو با سایت‌های حوزه لندتک در زمینه فروش اقساطی محصولات همکاری دارند تا بتوانند پاسخگوی نیاز جامعه باشند.

مدیرعامل لیون کامپیوتر - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کمیجان استان مرکزی - با اعلام اینکه آنها طی نظرسنجی‌های مختلفی که از مشتریان خود داشته‌اند توانسته‌اند به رتبه بالایی در زمینه پشتیبانی مشتریان دست پیدا کنند تاکید کرد که فروختن به مشتری هنر نیست بلکه راضی نگه داشتن مشتری پس از فروش جنس به او اصل هنر است. حسینی در این مراسم تاکید کرد که آنها قصد دارند در آینده نه چندان دور روی پروژه‌های مختلفی کار کنند و بخش‌های گوناگونی از لیون کامپیوتر را به صورت مستقل و استارتاپی پیش ببرند و با این تفکیک - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کمیجان استان مرکزی - بخش‌ها، تمرکز روی هر سرویس به بهترین نحو صورت بگیرد.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کمیجان استان مرکزی

حسینی در مراسم هفده سالگی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کمیجان استان مرکزی - لیون کامپیوتر به سرویس جدید ایزی پی سی نیز - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کمیجان استان مرکزی - اشاره کرد و تاکید کرد که آنها در این سرویس قصد دارند تا به راحت‌ترین شکل ممکن، بهترین سیستم را به دست مشتریان برسانند. در سرویس ایزی پی سی مشتریان می‌توانند سیستم خود را به صورت آنلاین اسمبل کنند و سپس آن محصول را به صورت تکمیل شده و فیزیکی درب منزل خود دریافت کنند.

مراسم تولد هفده سالگی لیون کامپیوتر در حالی برگزار شد که این وبسایت در آستانه قرار - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کمیجان استان مرکزی - گرفتن در بین ۲۰۰ سایت برتر ایرانی در رتبه الکسا است و - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کمیجان استان مرکزی - قصد دارد به زودی با ورود به حوزه دو کالای محبوب آی‌تی محور یعنی لپ تاپ و موبایل گستره کاری خود را بیشتر کند. پیش‌تر مدیران این شرکت در گفتگویی تفصیلی با دیجیاتو از مسیری - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کمیجان استان مرکزی - که لیون کامپیوتر تا امروز پیموده و آینده راه این برند صحبت کرده بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone