🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آوج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آوج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  2. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  4. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11719.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

توییتر اشتباهی به ۶ حساب جعلی از جمله یک گربه تیک آبی داده بود

توییتر بطور تصادفی حداقل ۶ حساب جعلی را که احتمالا بخشی از یک اسپم بات‌نت هستند، تایید کرده. برای این حساب‌ها از تصاویر جعلی استفاده شده که وجود خارجی ندارند و در میان آن‌ها، حساب ...

توییتر بطور تصادفی حداقل ۶ حساب جعلی را که احتمالا بخشی از یک اسپم بات‌نت هستند، تایید کرده. برای این حساب‌ها از تصاویر جعلی استفاده شده که وجود خارجی ندارند و در میان آن‌ها، حساب یک گربه هم به چشم می‌خورد.

یکی از کاربران توییتر با حساب «Conspirador Norteño» برای نخستین بار حساب‌های کاربری جعلی را در این - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آوج استان زنجان - شبکه اجتماعی شناسایی کرد که کمتر از یک ماه از ایجاد آنها می‌گذشت. این حساب کاربری در توییتی اعلام کرده که این ۹۷۶ حساب کاربری تقلبی بخشی از شبکه بات‌نت هستند که حداقل شامل - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آوج استان زنجان - ۱۲۱۲ حساب کاربری می‌شود.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آوج استان زنجان

برای عکس سه حساب کاربری جعلی از تصاویر نقاشی زن، در دو مورد از تصویر زن و یکی از آنها از تصویر گربه استفاده شده بود. با - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آوج استان زنجان - توجه به اسکرین شات گرفته شده توسط Norteño، در بیوگرافی این گربه نوشته شده: «حساب رسمی Anlamislar». این حساب کاربری تنها ۱۰۳۹ فالوور در توییتر داشته. هنوز مشخص نیست چه کسی این حساب‌های کاربری - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آوج استان زنجان - جعلی را ایجاد می‌کند و چه - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آوج استان زنجان - هدفی از انجام این کار دارد. هرچند گزارش شده که هرزنامه‌هایی به زبان کره‌ای از طریق این حساب‌های کاربری ارسال می‌شوند.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آوج استان زنجان

یکی از سوالاتی که در این میان مطرح - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آوج استان زنجان - می‌شود این است که چگونه چنین حساب‌های کاربری می‌توانند تاییدیه توییتر را دریافت کنند و آیا واقعا دریافت تاییدیه برای حساب‌های کاربری جعلی امکان‌پذیر است یا - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آوج استان زنجان - خیر.

توییتر به حذف اکانت‌های جعلی توجه نشان می‌دهد و سال گذشته نیز ده‌ها هزار حساب کاربری وابسته به دولت‌های چین، - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آوج استان زنجان - روسیه و ترکیه - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آوج استان زنجان - را به دلیل پخش اخبار جعلی و نقض قوانین این شبکه اجتماعی حذف کرد. همچنین این شبکه اجتماعی با پخش اطلاعات نادرست مبارزه می‌کند و سال گذشته برنامه‌هایی را در همین راستا به اجرا درآورد تا بتواند توییت‌های گمراه کننده را از شبکه خود حذف کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone