🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  2. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  3. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  4. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  5. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11724.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

شکایت کاربران از خرابی نمایشگر گوشی‌های سری گلکسی S20 سامسونگ [تماشا کنید]

اینکه نمایشگر یک گوشی هوشمند خراب شود و دیگر کارایی لازم را نداشته باشد، موضوع غیرمعمول یا عجیبی نیست و در تمام برندها شاهد چنین موضوعی بوده‌ایم. اما حالا شماری از کاربران گوشی‌های سری گلکسی ...

اینکه نمایشگر یک گوشی هوشمند خراب شود و دیگر کارایی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هیدج استان زنجان - لازم را نداشته باشد، موضوع غیرمعمول یا عجیبی نیست و در تمام برندها شاهد چنین موضوعی بوده‌ایم. اما حالا شماری از کاربران گوشی‌های سری گلکسی S20 نسبت به این موضوع شکایت می‌کنند و از خرابی بی‌دلیل نمایشگر دستگاه‌ خود خبر می‌دهند.

اولین گزارش درباره خرابی نمایشگر این پرچمدارهای سامسونگ به مه ۲۰۲۱ برمی‌گردد، اما از آن زمان تا به امروز شاهد افزایش تعداد گزارش‌ها هستیم. اکثر این گزارش‌ها مربوط به گلکسی S20 پلاس و S20 اولترا می‌شوند.

در اکثر این گزارش‌ها، با نمایش خطوط جاروب (Scan Lines) روی نمایشگر روبه‌رو هستیم که پس از مدتی نمایشگر را کاملا سفید یا سبز می‌کنند. در نهایت کاربر دیگر نمی‌تواند از دستگاهش استفاده کند و نمایشگر - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هیدج استان زنجان - پرچمدار سامسونگ بلااستفاده می‌شود.

در انجمن سامسونگ، یکی از مسئولین گفتگو به کاربران پیشنهاد کرده دستگاه را در حالت Safe Mode بوت کرده و آن - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هیدج استان زنجان - را ریست کنند. با توجه به پاسخ‌هایی که به چنین پیشنهادی داده شده، به نظر می‌رسد با این روش کاربران کار به جایی نمی‌برند و خرابی نمایشگر سری گلکسی S20 برطرف نمی‌شود.

به گفته اکثر کاربران، تنها راه رفع این مشکل تعویض نمایشگر است و البته بسیاری از آن‌ها برای چنین کاری هزینه بالایی پرداخت - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هیدج استان زنجان - کرده‌اند و خبری از پوشش گارانتی هم نیست. سامسونگ هنوز در این زمینه اظهارنظری نکرده است.

این اولین باری نیست که با مشکل نمایشگر در گوشی‌های سامسونگ روبه‌رو می‌شویم و برای مثال می‌توان به مشکلات گلکسی S20 FE اشاره کرد. البته این دستگاه با مشکل - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هیدج استان زنجان - سخت‌افزاری روبه‌رو نبود و کره‌ای‌ها توانستند با آپدیت نرم افزاری آن را برطرف کنند، اما کاربران سری گلکسی S20 با مشکل سخت افزاری دست و - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هیدج استان زنجان - پنجه نرم می‌کنند و نیازمند تعویض قطعه است.

چند وقت پیش هم کاربران نسبت به مشکل تخلیه سریع باتری گلکسی S21 اولترا شکایت داشتند که البته سامسونگ با انتشار یک بروزرسانی این مشکل را برطرف کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone