🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  4. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  5. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19066.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

یک یوتیوبر با تغییر برد آیپاد قدیمی موفق به اجرای اسپاتیفای روی آن شد

آیپادها طرفداران خاص خود را دارند هرچند که در عصر مدرن جریان موسیقی تقریبا فراموش شده‌اند. حالا فردی به نام «گای دوپونت» با اعمال تغییراتی روی آیپاد خود، توانست آن را به یک پخش کننده‌ی ...

آیپادها طرفداران خاص خود را دارند هرچند که در عصر مدرن جریان موسیقی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نجف آباد استان اصفهان - تقریبا فراموش شده‌اند. - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نجف آباد استان اصفهان - حالا فردی به نام «گای دوپونت» با اعمال تغییراتی روی آیپاد خود، توانست آن را به یک پخش کننده‌ی موسیقی از اسپاتیفای تبدیل کند. همین مسئله می‌تواند موجب شکل گرفتن نوعی جنبش در جهت استفاده مجدد از آیپادها شود.

دوپونت نام این آیپاد مدرن شده را sPot گذاشت. آیپادهای قدیمی از یک سمت کمبودهای زیادی از جمله عدم اتصال به اینترنت داشتند و از طرفی دیگر با ظهور سرویس‌های محبوبی مانند اسپاتیفای میزان تقاضای کاربران از این دستگاه‌ها کاهش پیدا کرد.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نجف آباد استان اصفهان

دوپونت با استفاده از برد «رزبری پای» امکان اتصال به اینترنت را برای این آیپاد فراهم کرد و موفق شد برخی از قابلیت‌های دنیای مدرن مانند پخش از اسپاتیفای، صدای بلوتوث و جستجو را به آن‌ اضافه کند. همچنین این دستگاه در ادامه به نوعی رابط کاربری اختصاصی و صدای - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نجف آباد استان اصفهان - بلوتوث مجهز شد.

برای تامین انرژی برد رزبری قرار داده شده در sPot نیاز به باتری - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نجف آباد استان اصفهان - بزرگتری بود. بنابراین او علاوه بر تعویض LCD دستگاه یک باتری قابل شارژ ۱۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بر روی آن قرار داد.

دوپونت در ادامه توانست با نوشتن - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نجف آباد استان اصفهان - نوعی کد برنامه‌نویسی پایتون رابط چرخ اسکرول را حفظ کند و حتی موفق به بهبود آن شد. حالا این رابط - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نجف آباد استان اصفهان - علاوه بر کلیک شدن، بازخورد لمسی را هم پشتیبانی می‌کند. در واقع با فشار مستقیم انگشت بر روی دکمه، دستورات متفاوتی اجرا خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نجف آباد استان اصفهان

با اینکه جک هدفون هنوز هم بر روی دستگاه دیده می‌شود، اما به لطف خروجی صدای بلوتوث دیگر کاربردی ندارد. همچنین با توجه به مدرن شدن - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نجف آباد استان اصفهان - این آیپاد و در جهت شارژ - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نجف آباد استان اصفهان - راحت‌تر - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نجف آباد استان اصفهان - آن، از پورت Micro USB با ۳۰ پین استفاده شده است.

دوپونت روش و تمام کد مورد نیاز برای انجام این کار را در Github به اشتراک گذاشته است. با توجه به مواردی که از طرف سازنده sPot عنوان شد، می‌توان نتیجه گرفت این گجت خلاقانه بدون احتساب قیمت خود آیپاد با هزینه‌ای حدود ۱۰۰ دلار ساخته می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone