🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  2. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  3. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  4. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31701.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

آیفون و اپل واچ آتی احتمالا قادر به تشخیص گاز های سمی خواهند بود

به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد بیش از گذشته روی سلامت افراد تمرکز کند. پتنتی جدید از سوی اپل ثبت شده که در آن می‌توان دستگاهی را مشاهده کرد که قابلیت تشخیص گاز های ...

به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد بیش از گذشته روی سلامت افراد تمرکز کند. پتنتی جدید از سوی اپل ثبت شده که در آن می‌توان دستگاهی را مشاهده کرد که قابلیت تشخیص گاز های سمی را دارد و شاید به زودی شاهد استفاده از آن در آیفون و اپل واچ هم باشیم.

با توجه به رویکرد اپل در تولید ساعت های هوشمند به نظر می‌رسد که غول آمریکایی حالا قصد داشته باشد با تشخیص گاز های - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر زنجان استان زنجان - سمی از قبیل مونوکسید کربن بیش از گذشته از سلامت کاربرانش محافظت کند.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر زنجان استان زنجان

پتنت‌های ثبت شده توسط اپل یک دستگاه تشخیص گاز را به تصویر می‌کشد که در یک محفظه قرار گرفته است. این - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر زنجان استان زنجان - محفظه می‌تواند یک آیفون یا اپل واچ باشد که این سنسور جدید قادر است به صورت داخلی درون آن‌ها نصب گردد.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر زنجان استان زنجان

البته طبق اطلاعات ثبت شده این دستگاه تنها - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر زنجان استان زنجان - قادر به تشخیص گاز مونوکسید کربن - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر زنجان استان زنجان - نخواهد بود و گاز‌های سمی دیگری مثل - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر زنجان استان زنجان - نیتروژن دی اکسید، نیتروژن مونوکسید، سولفور دی اکسید، متان و ترکیبات آلی فرار را - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر زنجان استان زنجان - نیز تشخیص می‌دهد.

به گفته‌ی وبسایت 9to5Mac در صورت استفاده از این سنسور‌ها در اپل - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر زنجان استان زنجان - واچ ها و آیفون‌ها، دستگاه‌ها دیگر نمی‌توانند ضد آب باشند، - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر زنجان استان زنجان - چرا که سنسورهای یاد شده برای تشخیص گاز‌های سمی نیاز به وجود حفره‌هایی خاص - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر زنجان استان زنجان - خواهند داشت که منجر به نفوذ آب خواهد شد.

این پتنت اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی ایجاد شده و نباید فراموش کنیم که تنها یک پتنت است. - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر زنجان استان زنجان - پیش از این پتنت‌های زیادی ثبت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر زنجان استان زنجان - شده بودند و هرگز دیگر از آن‌ها خبری شنیده نشد. به هر ترتیب ممکن است پتنت یاد شده هرگز در اپل واچ و - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر زنجان استان زنجان - آیفون مورد استفاده قرار نگیرد و تنها در حد یک ایده باقی بماند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone