🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  3. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  4. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  5. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44019.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

9 دلیل برای آنکه از گوگل کروم به فایرفاکس مهاجرت کنید

شکی در این نیست که کروم در گذشته پادشاه بلامنازع مرورگرهای اینترنتی به شمار می رفت، اما حداقل می دانیم در حال حاضر این برتری از بین رفته است. در حال حاضر شکاف موجود بین ...

شکی در این نیست که کروم در گذشته پادشاه بلامنازع مرورگرهای اینترنتی به شمار می رفت، اما حداقل می دانیم در حال حاضر این برتری از بین رفته است. در حال حاضر شکاف موجود بین مرورگرها بسیار کمتر شده و کاربر خود باید ببیند که با توجه به استفاده های وی کدام گزینه برایش - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مناسب تر است.

بر اساس سهم بازار در صورتی که اینترنت اکسپلورر را در نظر نگیریم، باید گفت که فایرفاکس متقاعد کننده ترین کاندید به شمار می رود. در طول سال گذشته استفاده از این مرورگر اینترنتی به طرز قابل توجهی افزایش یافته به طوری که این - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - میزان از 7.7 درصد در ماه آگوست 2016 به 12 درصد در ماه می 2017 رسیده - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - است.

اما واقعاً چرا کاربران دوباره به سراغ فایرفاکس آمده اند؟ دلایل شان برای انجام این کار - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - چیست؟ آیا زمان آن رسیده تا شما نیز به تغییر روی بیاورید و از مرورگر کروم به زادگاه پیشین - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خود یعنی فایرفاکس بازگردید؟ در - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - این مطلب قصد دارم 9 دلیل عمده که سبب مهاجرت از کروم به فایرفاکس می شود را مورد بررسی قرار دهیم. تا پایان - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - با ما همراه باشید.

1- میزان استفاده فایرفاکس از باتری دستگاه کمتر است

بسیاری از کاربران می گویند کروم سریعتر از فایرفاکس است؛ این دیدگاه کاملاً درست است و علت آن نیز استفاده بیشتر کروم از CPU عنوان می شود. - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - استفاده بیشتر از CPU سبب پردازش سریع تر و عملکرد بهتر می شود و به موازات آن نیز باتری دستگاه شما از این قضیه تأثیر می پذیرد. اگر واقعیت را می خواهید باید بگوییم که کروم آن قدرها هم سریعتر از فایرفاکس نیست.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

به گفته مایکروسافت، داده - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - جمع آوری شده از میلیون ها کاربر در ویندوز - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - 10 نشان می دهد که فایرفاکس در حدود 31 درصد کم تر از کروم از باتری دستگاه ها استفاده می کند. اگر از یک لپ تاپ برای وب گردی استفاده می کنید مطمئناً این میزان یک رقم قابل توجه برای شما محسوب می شود.

2- میزان استفاده فایرفاکس - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - از رم در تعداد تب های بالا بهینه تر است

در این خصوص دو مرورگر در - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شرایطی کاملاً یکسان تحت 4 آزمون قرار گرفته اند: 1 تب، - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - 5 تب، 10 تب و 15 تب. برای - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - انطباق نیز یک وبسایت مشخص و مشابه را به هر یک از این تب ها اختصاص دادند. در نهایت با نتایج زیر مواجه شدیم:

میزان استفاده از رم در کروم 58:

  • 1 تب — 49.2 مگابایت
  • 5 تب — 265.3 مگابایت
  • 10 تب — 533.2 مگابایت
  • 15 تب — 748.3 مگابایت

میزان - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - استفاده از رم در فایرفاکس 53:

  • 1 تب — 116.3 مگابایت
  • 5 تب — 376.6 مگابایت
  • 10 تب — 437.0 مگابایت
  • 15 - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - تب — 518.4 مگابایت

پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - از هر چیزی باید بدانید که کروم در - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - تعداد تب های کمتر بهتر - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - از فایرفاکس عمل - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - می کند و استفاده کمتری از رم سیستم دارد. اما همین که تعداد تب های باز شده بیشتر می شود این مرورگر بار دیگر ضعف های خود را آشکار می سازد. اگر از کاربرانی هستید که هم زمان تب های زیادی را باز می کنند (مثلاً بیش از 20 تب) فایرفاکس انتخاب بهتری برای شما است.

3- فایرفاکس تنها یک مرورگر اینترنت است

این روزها دیگر با آن مرورگر سبک، سریع و فوق العاده گذشته مواجه نیستیم و حالا کروم با پیچیدگی های بیشتری همراه است. بسیاری علاقه گوگل برای تبدیل کردن کروم به - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - یک سیستم عامل را دلیل اصلی این اتفاق ناخوشایند و ناراحت کننده می دانند.

از سوی دیگر فایرفاکس هنوز هم یک مرورگر است و تنها برای وب گردی مورد استفاده قرار می گیرد. فایرفاکس به خوبی و بی نظیری - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - آن چه که کروم در ابتدا بود نیست اما حداقل نمی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خواهد جلب توجه کند و - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خود را بیشتر از یک مرورگر اینترنت نشان دهد.

4- فایرفاکس به خوبی مفهوم متن باز را درک می کند

از لحاظ فنی می توان گفت که کروم - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - متن باز است چرا که خود مانند بسیاری از مرورگرهای دیگر (همچون Opera ،Vivaldi ،Slimjet و Brave) بر - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مبنای مرورگر کرومیوم ساخته - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شده است. اما راستش را بخواهید واقعیت متن باز بودن با دسترسی کاربران به کدهای برنامه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - تفاوت هایی دارد.

از سوی دیگر فایرفاکس یک نقشه راه عمومی و کامل ارائه کرده است که تحت تأثیر مشترکان و اعضای انجمن این مرورگر قرار می گیرد. این امر سبب می شود تا بتوان آینده روشنی را برای مرورگری چون فایرفاکس متصور شد و اطمینان بیشتری به آن کرد.

5- فایرفاکس واقعاً به حریم خصوص اهمیت می دهد

در سال 2014 موزیلا با ارائه دعوت نامه ای به کاربران با شعار «مبارزه برای حفظ حریم شخصی بخشی از - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دی ان ای موزیلا است» تلاش داشت حریم شخصی آنلاین را ترویج دهد. آگاه سازی کاربران به این که چه کسی به داده آن ها دسترسی دارد، داده آن ها در چه مکانی حضور دارد و یا ممکن است به کجا برود و دادن حق انتخاب به آن ها نیز جزو این برنامه بود.

در سال 2015 مالکین موزیلا اذعان کردند که میلیون ها نفر روزانه آنلاین می شوند اما شفافیت و کنترل کافی در قالب امنیت و حافظت از حریم شخصی برای کاربران شرکت ها، توسعه دهندگان برنامه ها و دولت ها وجود ندارد. در همین خصوص موزیلا روی بخش های کلیدی همچون حفظ حریم خصوصی، امنیت و... متمرکز است.

موزیلا از سال 2014 تلاش داشت حریم شخصی آنلاین را ترویج دهد و همچنان این برنامه را در دستور کار خود قرار داده است.

اگر می خواهید در رابطه با کوچکترین جزئیات موجود اطلاع داشته باشید کافیست در سیاست های حفظ حریم خصوصی فایرفاکس جستجو کنید تا با اطلاعات بیشتری در خصوص مرورگر خود، اطلاعاتی که ممکن است توسط - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - آن جمع آوری شود و آنچه که از این اطلاعات برای آن استفاده می شود، آشنا شوید.

در مقابل حتی اگر موزیلا در رابطه با حفظ حریم خصوصی قوی عمل نمی کرد نیز باز هم - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - آن را برتر می دانستیم. همانطور که می دانید کروم متعلق به گوگل بوده و این کمپانی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نیز به جمع آوری اطلاعات مشغول است؛ موضوعی که به مذاق بسیاری از کاربران خوش نمی آید چرا که برخی نمی خواهند اطلاعات آن ها به صورت عمومی منتشر شود.

6- فایرفاکس شخصی سازی بیشتری را به کاربران خود ارائه می کند

میزان شخصی سازی بزرگترین تفاوت فایرفاکس و کروم به شمار می رود. هر مرورگر کروم در بسیاری از سیستم عامل ها و دستگاه ها یکسان است و ظاهر ثابتی دارد. به غیر از - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - حذف نوار ابزار یا پنهان کردن چند آیکن در کنار نوار آدرس بیشترین کاری که می توانید انجام دهید انتخاب یک پوسته متفاوت برای - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نوار عنوان و تب ها است.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

این در حالی است که فایرفاکس گزینه های بیشتری را در این زمینه در اختیار کاربران می گذارد. می توانید تم - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مرورگر خود را به کلی تغییر دهید، روی آن پوسته های جدید نصب نمایید و حتی ظاهر FXChrome ،FXOpera و MX4 را در آن تقلید کنید و در همین رابطه مرورگری کاملاً متفاوت از نسخه پیش فرض بسازید.

7- فایرفاکس از افزونه های کروم پشتیبانی می کند

موزیلا با معرفی نسخه 48 مرورگر - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - فایرفاکس پشتیبانی پایدار از WebExtensions را به کاربران معرفی کرد. WebExtensions یک API کراس پلتفرم است که به توسعه دهندگان این اجازه را می دهد تا یک افزونه مشخص ایجاد و از آن در مرورگرهای - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مختلف استفاده کنند.

با استفاده از WebExtensions فایرفاکس - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - قابلیت نصب افزونه های کروم روی خود را پیدا می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

همه آن چیزی که در این خصوص باید انجام دهید نصب افزونه Chrome Store Foxified - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - است. پس از آن می توانید افزونه های کروم را در فروشگاه وب این مرورگر انتخاب نموده و - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سپس روی دکمه Add to Firefox در - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سمت راست و بالای صفحه ضربه بزنید.

توجه داشته باشید که این قابلیت فایرفاکس در حال به - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - روز رسانی است و در حال حاضر تمام افزونه های کروم توسط آن پشتیبانی نمی شود.

8- فایرفاکس دارای افزونه های منحصر به فرد است

همانطور که می دانید کروم دارای طیف وسیعی از افزونه ها است اما فایرفاکس افزونه های - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - منحصر به فردی دارد (لیست برخی افزونه های منحصر به فرد) که برای کروم عرضه نشده اند و می توانند هر کاربری را به سوی خود جذب کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

بهترین مثالی که در این زمینه می توان زد افزونه Tree Style Tab است. این افزونه نوار تب را از بالا به سمت چپ - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مرورگر منتقل می کند و به شما این امکان را می دهد تا تب ها - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - را به صورت درختی و منظم سازماندهی نمایید. افزونه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - هایی همانند Tree Style Tab می توانند کاربران را به استفاده از فایرفاکس ترغیب کنند.

9- فایرفاکس می تواند وظایف کروم را حتی بهتر از آن انجام دهد

در پایان باید گفت که تفاوت بین کروم و فایرفاکس بسیار جزئی است. شاید فایرفاکس در برخی موارد سریعتر باشد و از باتری - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دستگاه کمتر استفاده کند اما در نهایت - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - به این نتیجه می رسیم که هر دو مرورگر عالی هستند. فایرفاکس قادر است هر آنچه که در کروم انجام می - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - پذیرد را به کاربران خود ارائه کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

 برتری های کروم نسبت به فایرفاکس چیست؟

تحت شرایطی خاص می توان گفت که کروم بهتر از فایرفاکس عمل - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - می کند و نصب آن به عنوان یک مرورگر جانبی از الزاماتی است که هر کاربر حرفه ای باید آن را انجام دهد:

  • کروم کست تنها با - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کروم کار می کند.
  • توسعه وب پیشرفته در کروم ساده تر است.
  • کروم دارای طراحی ساده تری است؛ این موضوع استفاده از آن را برای - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کاربران مختلف آسان تر می کند.
  • اگر عمیقاً درگیر سرویس های گوگل هستید و به حریم خصوصی خود آن چنان که باید - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اهمیت نمی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دهید، می توانید از حساب های کاربری گوگل خود برای پیکربندی پروفایل های مختلف کروم استفاده نمایید.
  • کروم هم اکنون سهم بیشتری از بازار - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - را نسبت به فایرفاکس به خود اختصاص داده است. همچنین به نظر - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - می رسد گوگل نفوذ قابل توجهی به تکنولوژی های وب داشته باشد. به همین دلیل - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - وب - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سایت ها و اپلیکیشن های تحت وب تمایل بیشتری به کروم نشان می دهند.

آیا آماده تغییر هستید؟

آینده فایرفاکس خوب به نظر می رسد. امکانات شخصی سازی و افزونه های منحصر به فرد آن در کنار سرعت و کارایی بالا سبب شده است تا استفاده از این مرورگر را به شما پیشنهاد کنیم. آیا فایرفاکس را دوست دارید؟ دلایل تان برای مهاجرت به این مرورگر چیست؟ تجربیات خود را در این خصوص با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone