🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  3. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  4. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  5. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24689.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

جهان پس از ما؛ یک میلیون سال دیگر چه بلایی بر سر گجت های امروزی می آید؟

ناتان استرن در طول سال های اخیر، عمرش را صرف شکنجه لوازم الکترونیک کرده است؛ آنها را سوزانده، به نقطه انجماد رسانده و خرد کرده. البته او از این لوازم بیزار نیست و در عوض ...

ناتان استرن در طول سال های اخیر، عمرش را صرف شکنجه لوازم الکترونیک کرده است؛ آنها را سوزانده، به نقطه انجماد رسانده و خرد کرده. البته او از این لوازم بیزار نیست و در عوض تلاش دارد با این کارها هنرش را ارائه کند. ناتان هنرمند و مهندسی است که در خیال خود تصویری از گجت های امروزی را در صدها سال آتی ترسیم میکند و سپس به این - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مینودشت استان گلستان - خیال پردازی ها رنگ واقعیت می بخشد.

در واقع این پرسش ها باعث شد که استرن دستگاه های الکترونیک مختلف را تحت شرایط سخت نظیر دماهای بسیار بالا یا پایین، افزایش یا کاهش فشار قرار دهد و با بازآفرینی تغییرات محیطی در سال های آتی، مقاومت - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مینودشت استان گلستان - آنها را بررسی نماید. قرار است گوشی های فسیلی شده این هنرمند در نمایشگاهی با عنوان «جهان پس از ما: تصویرسازی فنی-هنری از آیندگان» به نمایش گذاشته - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مینودشت استان گلستان - شوند که در واقع مجموعه ای از پیکره تراشی، مجسمه ها، تصاویر چاپی و عکس است و با هدف ایجاد گفتگو در مورد کاربرد تکنولوژی و پسماندهای آن برپا خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مینودشت استان گلستان

در توضیحات ارائه شده پیرامون این آثار آمده - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مینودشت استان گلستان - است که «جهان پس از ما» نه یک بازآفرینی پسا آخرالزمانی که - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مینودشت استان گلستان - تصویرسازی از - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مینودشت استان گلستان - آینده است تا بینندگان را نسبت به ابزارهای مورد استفاده شان آگاه و هوشیار نماید.

این نمایشگاه همچنین با - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مینودشت استان گلستان - الهام از کتاب «جهان بدون ما» اثر الن ویسمن ساخته شده است که در آن سوال می شود وقتی انسان جای خود را به اشکال دیگری از حیات بیولوژیکی بدهد جهان - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مینودشت استان گلستان - چگونه به نظر خواهد رسید.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مینودشت استان گلستان

نمایشگاه پروفسور استرن از تاریخ ۱۷ ژانویه در موزه هنر ویسکانسین برپا می شود و برگزارکننده آن را نوعی برانگیختگی توصیف کرده که مخاطبانش را در مقابل این پرسش قرار می دهد: چطور باید ردپای اکولوژیکی خود را پاک کنیم؟

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مینودشت استان گلستان

بازدیدکنندگان از نمایشگاه نیز با دیواری روبرو خواهند شد که سطح رویش را لپ تاپ ها، کیبوردها، درایوها، گوشی ها و پسماندهای الکترونیک گِلی پوشانده است. همزمان، با استفاده از مقداری سیم و ریسمان سبز رنگ در هم تنیده شده تصویری از یک جنگل ماورایی در آن خلق شده. آبشاری مصنوعی که روی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مینودشت استان گلستان - قطعات یک آیفون - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مینودشت استان گلستان - می ریزد و ساعت شنی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مینودشت استان گلستان - خاصی که هر ۶۰ ثانیه روی یک گوشی فرو - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مینودشت استان گلستان - می ریزد از دیگر جاذبه های این نمایشگاه خواهند بود.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مینودشت استان گلستان تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مینودشت استان گلستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone