🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  5. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34589.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات: ترخیص ۶۰۰ هزار گوشی از شنبه آغاز شده است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر از ترخیص 600 هزار موبایل مانده در گمرک داده و گفته که 5هزار از این تعداد روز شنبه ترخیص شدند و الباقی آن نیز به مرور وارد بازار خواهند ...

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر از ترخیص 600 هزار موبایل مانده در گمرک داده و گفته که 5هزار از این تعداد روز شنبه ترخیص شدند و الباقی آن نیز به مرور وارد بازار خواهند شد. او باور دارد که این آزادسازی احتمالا گرانی ناشی از کمبود کالا را در بازار برطرف می‌کند - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بویین زهرا استان زنجان - و البته تاکید دارد که قیمت‌ها مثل سابق نمی‌شوند چرا که در هر حال نرخ ارز بالا رفت است.

محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه دومین نشست دستیاران و نمایندگان حقوق شهروندی دستگاه های اجرایی همچنین به 120 هزار موبایل توقیف شده توسط دستگاه قضایی اشاره کرد و - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بویین زهرا استان زنجان - ابراز امیدواری کرد که این تعداد موبایل نیز به زودی تعیین تکلیف شوند:

«به نظر - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بویین زهرا استان زنجان - می رسد - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بویین زهرا استان زنجان - این تعداد بتواند نیاز بازار را تامین کند؛ البته شرایط واردات تسهیل شده است تا این چرخه ادامه داشته باشد و بازار از کمبود کالا رنج نبرد. گرانی گوشی ناشی از نوسان نرخ دلار و کمبود کالاست. وقتی کالا تامین و وارد بازار می شود متناسب با سهمی که در گرانی دارد، قیمت ها را کاهش می دهد.»

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بویین زهرا استان زنجان

وزیر ارتباطات در حضور در برنامه حالا خورشید صدا و سیما نیز درباره این گوشی‌ها گفته بود و تاکید داشته بود که قیمت‌ها هیچ وقت به نرخ چند ماه گذشته برنمی‌گردد مگر اینکه نرخ ارز کاهش پیدا کند اما ورود این تعداد گوشی می‌تواند حباب به وجود آمده در قیمت موبایل را تعدیل بخشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین اعلام کرد که درباره تغییر قیمت‌ها و حذف بسته‌های اینترنتی با رگولاتوری صحبت کرده و اعلام کرده که تغییر قیمت بسته‌ها مورد تایید ما نیست و مصداق تخلف است:

بر اساس اطلاعات به دست آمده از - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بویین زهرا استان زنجان - سامانه همتا، شمار گوشی وارد شده از مبادی قانونی به کشور از آغاز سال تاکنون ۲ میلیون و ۶۲۰ هزار دستگاه است. امسال در مجموع ۲ میلیون دستگاه تلفن همراه (که بخشی از آن به واردات سال های گذشته مربوط می شود) فروخته شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone