🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  2. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  4. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26743.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

چگونه برنامه‌های استفاده کننده از اینترنت را در ویندوز 10 شناسایی کنیم؟

حدود سه سال پیش مطلبی تحت عنوان «چگونه اپلیکیشن‌های مصرف کننده اینترنت را شناسایی کنیم؟» را منتشر کرده بودیم که در آن به روش‌های مختلفی برای مشاهده‌ی نرم افزار‌ها و برنامه‌هایی که از اینترنت استفاده ...

حدود سه سال پیش مطلبی تحت عنوان «چگونه اپلیکیشن‌های مصرف کننده اینترنت را شناسایی کنیم؟» را منتشر کرده بودیم که در آن به روش‌های مختلفی برای مشاهده‌ی نرم افزار‌ها و برنامه‌هایی که از اینترنت استفاده می‌کننده اشاره شده بود.

اما ویندوز 10 در گذر زمان پیشرفت‌های قابل توجهی را به خود دیده و در حال حاضر نه تنها به کاربران اجازه می‌دهد که بتوانند مصرف کننده‌های اینترنت را مشاهده کنند، بلکه این امکان را در اختیارشان قرار می‌دهد که بتوانند همه‌ی جزئیات مربوط به استفاده از اینترنت را ببینند.

در این مطلب تصمیم گرفتیم به توضیح روش‌های طراحی شده برای شناسایی اپلیکیشن‌هایی که از اینترنت استفاده می‌کنند بپردازیم. اگر - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - شما هم به - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دنبال مشاهده‌ی جزئیات استفاده از اینترنت خود هستید و می‌خواهید ببینید که - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - چرا گاهی اوقات سرعت اینترنتتان کاهش پیدا می‌کند؛ این مطلب را از دست ندهید.

استفاده از Task Manager برای مشاهده‌ی مصرف کنونی

برای آن که بتوانید در لحظه مصرف کننده‌ی اینترنت را در ویندوز 10 شناسایی کنید، یکی از بهترین گزینه‌ها استفاده از ابزار Task Manager است. این ابزار کاربردی و معروف نه تنها به شما اجازه می‌دهد که در هر لحظه ببینید کدام برنامه‌ها از اینترنت استفاده می‌کنند، بلکه با استفاده از آن قادر هستید میزان دقیق دانلود داده‌هایش را نیز مشاهده کنید.

برای باز کردن Task Manager می‌توانید روی نوار پایین ویندوز کلیک راست کرده - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و سپس Task Manager را بزنید. همچنین کلید‌های ترکیبی Ctrl + Shift + Esc هم Task Manager را اجرا می‌کنند.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

از تب Processes می‌توانید لیست کاملی از همه‌ی فرآیندهای فعال در سیستم عامل را مشاهده کنید. یکی از ستون‌های نمایش داده شده Network نام دارد. با کلیک روی آن اپلیکیشن‌ها با توجه به میزان استفاده از اینترنت دسته بندی خواهند شد. در واقع برنامه‌هایی که در همان - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - لحظه بیشترین استفاده از اینترنت را دارند در صدر قرار خواهند گرفت و فرآیند‌های فعال دیگر با توجه به میزان مصرفشان رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص می‌دهند.

اگر بعد از باز کردن Task Manager ستون Network را مشاهده نکردید، ابتدا باید از پایین پنجره روی لینک More Details‌ کلیک کنید تا جزئیات بیشتری به نمایش در بیاید.

لازم به ذکر است که - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - این لیست با اینکه - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - جزئیات زیادی را - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - پوشش می‌دهد اما همچنان کامل نیست. - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - در واقع ویندوز به صورت خودکار در صورت استفاده‌ی نه چندان زیاد فرآیند‌ها از اینترنت، مصرفشان را ۰ مگابیت بر ثانیه نمایش می‌دهد. بنابراین استفاده از این روش تنها به شما اجازه می‌دهد که نرم افزار‌هایی که به صورت قابل توجهی از اینترنت استفاده می‌کنند را مشاهده کنید.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

استفاده از اپلیکیشن Resource Monitor

برای کسب اطلاعات بیشتر از میزان مصرف اینترنت توسط - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - برنامه‌ها می‌توان از نرم افزار داخلی ویندوز 10 به نام Resource Monitor استفاده کرد. برای اجرای این اپلیکیشن از بخش جستجوی ویندوز 10 Resource Monitor را تایپ کرده و آن - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - را اجرا کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از Task Manager و با رفتن به تب Performance و در نهایت کلیک کردن روی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - Open Resource Monitor این نرم افزار را اجرا نمایید.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

پس از - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اجرا شدن این اپلیکیشن به تب Network بروید تا - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - لیستی از مصرف کننده‌های اینترنت - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - که در حال دانلود یا آپلود هستند را مشاهده کنید. همچنین از این بخش - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می‌توانید سرعت تبادل اطلاعات فرآیندهای مختلف را با واحد بایت بر ثانیه ببینید.

علاوه بر این Resource Monitor بر خلاف Task Manager کمترین میزان استفاده‌ی فرآیند‌ها از اینترنت را هم مشخص - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می‌کند. در صورت عدم استفاده‌ی فرآیند‌ها از اینترنت عدد مصرفی‌شان ۰ مگابیت بر ثانیه نمایش داده خواهد شد.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

در لیست نمایش داده شده در Task Manager و Resource Monitor می‌توانید با کلیک راست کردن روی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - فرآیند‌ها و انتخاب گزینه‌ی Search Online اطلاعات بیشتری در رابطه - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - با آن‌ها از طریق جستجوی آنلاین به دست آورید.

مشاهده‌ی میزان - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - مصرف اینترنت در ۳۰ روز گذشته

ویندوز 10 می‌تواند میزان مصرف اینترنت برنامه‌های مختلف را در طول ۳۰ روز و همچنین مقدار مصرف آن‌ها را به طور دقیق نمایش دهد. برای یافتن این اطلاعات به مسیر Settings > Network & Internet > Data Usage بروید. روی گزینه‌ی View usage per app در بالای پنجره کلیک کنید. (می‌توانید با استفاده از کلید‌های ترکیبی Windows + I پنجره‌ی تنظیمات را باز کنید).

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

از اینجا می‌توانید لیست کاملی از اپلیکیشن‌های مختلف که در ۳۰ روز گذشته از - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اینترنت استفاده کرده‌اند - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - را مشاهده کنید. اگر اینترنت شما به صورت بی سیم است، می‌توانید مصرف اپلیکیشن‌های مختلف در حین متصل بودن به سرویس‌های وای فای مختلف را به صورت مجزا مشاهده کنید. برای انتخاب بین سرویس‌های وای فای مختلف - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می‌توانید از گزینه‌های منوی Show usage from استفاده کنید.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

در این لیست اپلیکیشن‌هایی که بیشترین استفاده از اینترنت را - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - داشته‌اند در صدر نمایش داده خواهند شد. با اسکرول کردن این لیست می‌توانید نرم افزار‌هایی که استفاده‌ی به مراتب کمتری از اینترنت داشتند را نیز مشاهده - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone