🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18964.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

«جانسون و جانسون» اثربخشی واکسن کرونا تک دوز خود را ۶۶ درصد اعلام کرد

شرکت داروسازی «جانسون و جانسون» اثربخشی واکسن کرونا تک دوز خود در جلوگیری از ابتلا به بیماری کووید-۱۹ را در مجموع ۶۶ درصد و میزان کارایی آن در جلوگیری از ابتلا به نوع شدید را ...

شرکت داروسازی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بابلسر استان مازندران - «جانسون و جانسون» اثربخشی واکسن کرونا تک دوز خود در جلوگیری از ابتلا به بیماری کووید-۱۹ را در مجموع ۶۶ درصد و میزان کارایی آن در جلوگیری از ابتلا به نوع شدید را ۸۵ درصد - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بابلسر استان مازندران - اعلام - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بابلسر استان مازندران - کرد.

جانسون و جانسون کارآزمایی بالینی واکسن خود را با حضور ۴۴ هزار شرکت کننده از ایالات متحده، آمریکای لاتین و آفریقای جنوبی انجام داده و می‌گوید میزان مصونیت در مناطق مختلف متفاوت بوده است: «سطح محافظت در - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بابلسر استان مازندران - برابر موارد متوسط تا شدید کووید-۱۹، ۷۲ درصد در ایالات متحده، ۶۶ درصد در آمریکای لاتین و ۵۷ درصد در آفریقای جنوبی ۲۸ روز پس از تزریق واکسن بوده است.» این شرکت اضافه می‌کند که ۱۴ روز - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بابلسر استان مازندران - پس از تزریق واکسن آغاز مصونیت در برابر - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بابلسر استان مازندران - کرونا مشاهده شده است.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بابلسر استان مازندران

جانسون و جانسون می‌گوید از اوایل ماه فوریه درخواست - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بابلسر استان مازندران - استفاده اورژانسی از واکسن خود در آمریکا - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بابلسر استان مازندران - را تسلیم سازمان غذا و داروی ایالات متحده می‌کند. این واکسن احتمالاً پس از فایزر و مدرنا - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بابلسر استان مازندران - (با اثربخشی بیش از ۹۰ درصد) سومین واکسن تأیید شده در آمریکا لقب خواهد گرفت.

البته واکسن جانسون و واکسن برخلاف دو واکسن ذکر شده تنها در یک دوز تزریق می‌شود و می‌توان آن را به مدت حداکثر سه ماه در یک یخچال معمولی بین دمای ۳۵ تا ۴۶ درجه فارنهایت (۱.۶ تا ۷.۷ درجه سلسیوس) نگهداری کرد که حمل و نقل و نگهداری آنرا در مقایسه با دو واکسن دیگر آسان‌تر می‌کند.

دکتر «Mathai Mammen»، رییس‌ بخش تحقیق و توسعه شرکت داروسازی بلژیکی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بابلسر استان مازندران - Janssen (زیرمجموعه جانسون و جانسون) می‌گوید: «برای تغییر مسیر همه‌گیری به واکسینه کردن انبوه جهت ایجاد مصونیت - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بابلسر استان مازندران - جمعی نیاز - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بابلسر استان مازندران - داریم و واکسن تک دوز با ایجاد مصونیت سریع‌تر در بدن و با قابلیت - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بابلسر استان مازندران - حمل و نگهداری آسان‌تر می‌تواند راهکاری بالقوه برای واکسینه کردن تعداد زیادی از مردم باشد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone