🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18967.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

فناوری تاکسی‌ بدون راننده در چین شروع به کار کرد

فناوری تاکسی بدون راننده برای اولین بار در کشور چین شروع به کار کرد. این فناوری که از آن به عنوان «روبوتاکسی» یاد می‌شود برای اولین بار توسط استارتاپ AutoX در کشور چین به بهره‌برداری ...

فناوری تاکسی بدون راننده برای اولین بار در کشور چین - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مینودشت استان گلستان - شروع به کار - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مینودشت استان گلستان - کرد. این فناوری که از آن به عنوان - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مینودشت استان گلستان - «روبوتاکسی» - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مینودشت استان گلستان - یاد می‌شود برای اولین بار توسط استارتاپ AutoX در کشور چین به بهره‌برداری رسید و در صورت جذب منابع احتمالا می‌تواند از مرزهای چین خارج شود.

استارتاپ AutoX اولین - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مینودشت استان گلستان - شرکتی است که در کشور چین حمل و نقل عمومی با خودروی بدون راننده را تحت عنوان روبوتاکسی ارائه می‌دهد. شهروندان برای استفاده از خدمات روبوتاکسی باید ثبت نام آن را در شنژن انجام - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مینودشت استان گلستان - دهند و از خدمات عضویت خود استفاده - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مینودشت استان گلستان - کنند. خودروهای استفاده شده در این طرح «کرایسلر پاسیفیکا» هستند و در طول مسیر سفر، مسافر تنها شخصی خواهد بود که سوار بر این خودرو است. با این وجود در صورت نیاز به کمک در طول مسیر، می‌توان با واحد پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مینودشت استان گلستان - محصول صحبت کرد.

این استارتاپ پس از انجام چندین ماه آزمایش‌های مختلف، اکنون برخی از توانایی‌های روبوتاکسی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مینودشت استان گلستان - را در خصوص کنترل - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مینودشت استان گلستان - شرایط دنیای واقعی اعلام کرده است.

در ویدیوی منتشر شده - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مینودشت استان گلستان - توسط این کمپانی، مشخص می‌شود که این خودروی بدون راننده چگونه با خیال راحت از کنار سایر خودروها عبور کرده و ترافیک را مدیریت می‌کند.

وسایل نقلیه این طرح - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مینودشت استان گلستان - برای ایجاد احساس در محیط خود از ترکیبی از لایدار (که نوعی فناوری سنجش از راه دور است)، رادار و سنسورهای سنجش نقاط کور استفاده می‌کنند. هر چند تاکسی‌های بدون راننده استارتاپ AutoX هنوز در - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مینودشت استان گلستان - سرتاسر دنیا کمیاب - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مینودشت استان گلستان - هستند، عادی شدن آن‌ها نیاز به ترکیبی از بهبود تکنولوژی و البته رگولیشن مقررات مربوط به آن‌ها دارد.

با وجود بیماری همه‌گیر کرونا، حضور در اجتماع خطرات زیادی را برای رانندگان و مسافران به وجود - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مینودشت استان گلستان - آورده و حذف رانندگان در رفت و آمد مسافران می‌تواند تبدیل به یک گزینه ایمن در سفر‌های روزانه شهروندانی باشد که فاقد خودروی شخصی هستند. اما در - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مینودشت استان گلستان - نهایت باید دید این فناوری ابتدا در - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مینودشت استان گلستان - خود چین چقدر مورد استقبال قرار خواهد گرفت و آیا راهش را به سایر کشورها نیز باز می‌کند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone