🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  2. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  3. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18955.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

۱۰ ماهواره استارلینک با فناوری لیزری در مدار قطبی با یکدیگر در ارتباط خواهند بود

اسپیس ایکس برای فراهم کردن دسترسی به اینترنت در مناطق قطبی و دورافتاده مانند آلاسکا و به حداقل رساندن نیاز به ایستگاه‌های زمینی، ده ماهواره استارلینک به فضا پرتاب کرده است که از طریق فناوری ...

اسپیس ایکس برای فراهم کردن دسترسی به اینترنت در مناطق - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر رودسر استان گیلان - قطبی و دورافتاده مانند آلاسکا و به حداقل - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر رودسر استان گیلان - رساندن نیاز به ایستگاه‌های زمینی، ده ماهواره استارلینک به فضا پرتاب کرده است که از طریق فناوری لیزری ارتباط برقرار می‌کنند.

به گفته ایلان ماسک، - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر رودسر استان گیلان - ماهواره‌های - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر رودسر استان گیلان - جدید برای برقراری ارتباط دیگر نیازی به ایستگاه‌های زمینی ندارند و به همین - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر رودسر استان گیلان - دلیل برای مناطق صعب العبور مانند قطب‌ها گزینه مناسبی هستند. اسپیس ایکس قصد دارد از سال آینده میلادی تمامی ماهواره‌های استارلینک - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر رودسر استان گیلان - را با فناوری ارتباطات لیزری به فضا پرتاب کند.

پروژه استارلینک در واقع با هدف ارایه اینترنت پر سرعت و - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر رودسر استان گیلان - ماهواره‌ای توسط ایلان ماسک طراحی شده است. در پروژه استارلینک با ارسال ماهواره در مدار زمین، شبکه‌ای عظیم ایجاد می‌‌شود که می‌تواند اینترنت را در دسترس همه ساکنان زمین قرار دهد.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر رودسر استان گیلان

به دنبال دریافت تاییدیه «کمیسیون ارتباطات فدرال» (FCC)، اسپیس ایکس ده ماهواره در تاریخ 5 بهمن‌ماه به فضا پرتاب کرد تا در مدار قطبی زمین قرار گیرند. این ماهواره‌ها جزو اولین ماهواره‌های عملیاتی استارلینک محسوب می‌شوند. ایلان ماسک با انتشار توییت‌های مختلفی این خبر را به اشتراک - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر رودسر استان گیلان - گذاشته است. وی در یکی از توییت‌های منتشر شده اعلام کرد:

«تمام ماهواره‌هایی که سال آینده به فضا پرتاب خواهند شد، از فناوری ارتباطات لیزری بهره خواهند برد. البته ماهواره‌هایی که امسال در مدار قطبی زمین قرار - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر رودسر استان گیلان - گرفتند نیز مجهز به نسخه 0.9 فناوری - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر رودسر استان گیلان - ارتباط لیزری هستند.»

ایلان ماسک در توییت دیگری در مورد ماهواره‌هایی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر رودسر استان گیلان - که با هدف ارائه خدمات اینترنتی در آلاسکا پرتاب شده‌اند نیز گفت:

«ماهواره‌های جدید مجهز به فناوری ارتباطات لیزری بین ماهواره‌ای هستند و در نتیجه دیگر نیازی به ایستگاه زمینی در مناطق قطبی ندارند.»

افرادی که در آلاسکا زندگی‌ می‌کنند می‌توانند از ماهواره‌های با فناوری لیزری استارلینک بهره برده و به اینترنت به راحتی دسترسی داشته باشند. اسپیس ایکس از مدتی قبل امکان دسترسی به اینترنت ماهواره‌ای خود را با سرعتی قابل توجه در بعضی مناطق آمریکا و کانادا ارائه کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone