🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  4. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  5. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18959.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

فوران خشم کاربران از پلتفرم رابین‌هود گوگل را به پاکسازی ۱۰۰ هزار رای منفی وادار کرد

توقف معاملات «گیم‌استاپ» در پلتفرم معاملاتی «رابین‌هود» باعث شد هزاران کاربران خشمگین با ثبت دیدگاه‌های منفی امتیاز این اپ را پلی‌استور به شدت کاهش دهند تا حدی که گوگل ناچار شد بیش از صد هزار ...

توقف معاملات «گیم‌استاپ» در پلتفرم معاملاتی «رابین‌هود» باعث شد هزاران کاربران خشمگین با ثبت دیدگاه‌های منفی امتیاز این اپ را پلی‌استور به شدت کاهش دهند تا حدی که گوگل ناچار شد بیش از صد هزار نقد منفی را حذف کند. همچنین این کاربران از اپل خواسته‌اند اپ مذکور را از فروشگاه خود حذف کند.

در روزهای اخیر کاربران یکی از انجمن‌‌های ردیت طی اقدامی هماهنگ شروع به خرید سهام گیم‌استاپ کردند تا - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس - از سقوط آن که به ظن آنها توطئه‌ای از سوی سرمایه‌گذاران معروف به «شورت سلر» است جلوگیری کنند. این اقدام - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس - باعث شد ارزش سهم به شکلی خیره کننده بالا برود اما پلتفرم رابین‌هود با توقف معاملات در برابر ادامه این روند مانع ایجاد کرده است.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس

این پلتفرم پس از آنکه از تصمیم خود برای توقف خرید سهم‌های گیم‌استاپ، AMC و دیگر - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس - سهم‌های ترند شده توسط انجمن r/WallStreetBets ردیت خبر داد با موجی از واکشن‌های منفی از سوی کاربران، سرمایه‌گذاران سرشناس و - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس - حتی سیاستمداران مواجه شد. نتیجه این اقدام ثبت انبوهی نقد منفی در پلی استور بود که باعث شد در مجموع امتیاز - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس - اپ رابین‌هود به یک ستاره (از پنج ستاره) برسد؛ گوگل اما با حذف دیدگاه‌های کاربران خشمگین آنرا دوباره به حالت عادی برگرداند. همانطور که در تصویر فوق - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس - می‌بینید پیش از دست به کار شدن گوگل شمار رای‌های با میانگین تک ستاره به ۲۷۵ هزار رسیده بود.

دلیل حذف این نقدها تضاد آنها با قوانین گوگل در مورد ممنوع بودن راه‌‌اندازی کمپین علیه یک اپ برای کاهش امتیازات آن به شکل هماهنگ شده - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس - است. مشکل به پلی استور محدود نمی‌شود و در مارکت اپل هم کاربران با امضای - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس - درخواستی خواستار حذف این اپ شده‌اند. همچنین آنها سرگرم جمع‌آوری امضا برای شکایت علیه رابین‌هود هستند.

در پی واکنش‌های منفی از سوی طرف‌های مذکور رابین‌هود با عقب‌نشینی نسبی اعلام کرده اجازه داد و ستد سهام به صورت محدود را خواهد داد. همزمان با - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس - فشار همه جانبه ناشی از افزایش یکباره داد و ستدها رابین‌هود ناگزیر شد یک میلیارد دلار سرمایه اضطراری - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرودشت استان فارس - جذب کند تا پاسخگوی تقاضای کاربران باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone