🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  5. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34370.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

کشف تغییری جدید در گوگل کروم 69 که امنیت آن را زیر سؤال می‌برد

همانطور که می‌دانید، آپدیت نسخه 69 گوگل کروم چند هفته‌ای هست که منتشر شده و تغییراتی را برای این مرورگر به ارمغان آورده که بعضی از آن‌ها با استقبال کاربران مواجه شده‌اند. اما یک سری ...

همانطور که می‌دانید، آپدیت نسخه 69 گوگل کروم چند هفته‌ای هست که منتشر شده و تغییراتی را برای - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خراسان استان خراسان - این مرورگر به ارمغان آورده که بعضی از آن‌ها با استقبال کاربران مواجه شده‌اند. اما یک سری تغییر هم در این مرورگر اتفاق افتاده که نگرانی‌هایی را در - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خراسان استان خراسان - خصوص امنیت مرورگر به همراه داشته است.

تا پیش از نسخه 69 گوگل کروم، وقتی در یکی از سرویس‌های گوگل (مثلا جیمیل) لاگین - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خراسان استان خراسان - می‌کردید، دیگر این لاگین شدن برای خود مرورگر اتفاق نمی‌افتاد. اما از نسخه 69، ورود به یکی از سرویس‌های گوگل کافیست که مرورگر هم به صورت اتوماتیک وارد حساب کاربری - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خراسان استان خراسان - شما شود.

بر عکس این اتفاق هم صادق است. هر وقت که از حساب کاربری جیمیل خارج شوید، مرورگر هم بلافاصله از حساب گوگل شما خارج شده و تنظیمات آن به حالت پیش‌فرض بر می‌گردد. گوگل اعلام کرده که جدایی دو حساب کاربری در سیستم قبلی برای کاربران گیج‌کننده - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خراسان استان خراسان - بوده و به همین خاطر - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خراسان استان خراسان - در نسخه 69 مرورگر تصمیم به همگام کردن - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خراسان استان خراسان - لاگین گرفته است.

با این وجود، همین - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خراسان استان خراسان - موضوع نگرانی‌هایی را میان - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خراسان استان خراسان - کاربران به وجود آورده چرا که با - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خراسان استان خراسان - ورود به یکی از سرویس‌های گوگل ممکن است احتمال افشای اطلاعات خصوصی در سرورهای گوگل کروم وجود داشته باشد.

نکته عجیب اینجاست که گوگل - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خراسان استان خراسان - هنگام ارائه آپدیت، مستقیما - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خراسان استان خراسان - به ایجاد چنین تغییری اشاره نکرده و همین باعث ایجاد سوء ظن در میان برخی کاربران نکته‌سنج این مرورگر شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone