🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  3. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31935.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

هواوی در دادگاه ایالات متحده اتهام سرقت اسرار تجاری را رد کرد

پس از رفت و آمدهای مکرر هواوی به دادگاه های مختلف، وکلای این شرکت در دادگاه سیاتل ایالات متحده هرگونه اتهام سرقت اسرار تجاری شرکت های آمریکایی از جمله T.Mobile را رد کردند و رسیدگی ...

پس از رفت و آمدهای مکرر هواوی به دادگاه های مختلف، وکلای این شرکت در دادگاه سیاتل ایالات متحده هرگونه اتهام سرقت اسرار - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - تجاری شرکت های آمریکایی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - از جمله T.Mobile را رد کردند و رسیدگی به پرونده را بار دیگر به تعویق انداختند.

قاضی ریکاردو مارتینز که اداره جلسه دادگاه را به عهده داشت، جلسه بعدی را به ماه - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - مارس سال 2020 (فروردین 99) موکول کرد که در صورت مجرم شناخته شدن هواوی طی جلسه مذکور، این کمپانی به پرداخت 5 میلیون دلار جریمه محکوم خواهد شد.

در حال حاضر 10 اتهام مختلف متوجه هواوی است که شامل توطئه برای سرقت اسناد تجاری محرمانه، اقدام به سرقت اسرار تجاری، کلاهبرداری ارتباطی (ایمیل) و جلوگیری از اجرای عدالت می شود.

موضوع سرقت اسرار تجاری توسط هواوی به سال 2013 باز می‌گردد

بنا بر اظهارات بازرسان پرونده، هواوی اقدام به سرقت اسرار فنی و تجاری شرکت آمریکایی T-Mobile کرده و باید در این زمینه پاسخگو باشد. اتهام مذکور از سال 2013 و ربات آزمایشی Tappy متعلق به تی موبایل آغاز می شود که در آن سال، مهندسین هواوی بدون کسب اجازه اقدام به عکسبرداری با جزئیات بالا و همچنین اندازه گیری ابعاد ربات مورد بحث کردند که این امر برای مدیران T-Mobile چندان قابل پذیرش نبود.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران

جالب است بدانید که در سال 2017 هیئت منصفه دادگاه سیاتل هواوی را در پرونده تی موبایل مجرم شناخت و به پرداخت 4.8 میلیون دلار غرامت محکوم کرد. با این حال وکلای شرکت چینی با درخواست تجدید نظر، دادگاه مذکور را به تعویق انداخته و حالا هم با تکذیب اتهامات، رسیدگی به پرونده را به سال 2020 موکول کرده اند.

گفتنی است علاوه بر موضوع - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - سرقت اسرار تجاری، هواوی همچنان درگیر پرونده نقض تحریم های ایران - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - بوده و در این زمینه با 13 اتهام مختلف رو به روست. وانگژو منگ مدیر مالی ارشد شرکت چینی هم اکنون در ونکوور کانادا در - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - بازداشت خانگی به سر می برد و ممکن است در صورت رأی دادگاه کانادایی، برای رسیدگی به پرونده تحویل مراجع قضایی ایلات متحده شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شادلین نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
خوب هستید؟ طرفای 17 شهریور گلوگاه خدمات دارید.
پاسخ: بله در 17 شهریور شهر گلوگاه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone