تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  2. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  4. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  5. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33086.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

هدفون سرفیس مایکروسافت معرفی شد

مایکروسافت در جریان کنفرانس امشب خود همانطور که انتظار می رفت از نسل ششم سرفیس پرو، نسل دوم لپ تاپ سرفیس و نسخه جدیدی از سرفیس استودیو رونمایی کرد و در کمال تعجب هدفون های ...

مایکروسافت در جریان کنفرانس امشب خود همانطور که انتظار می رفت از نسل ششم سرفیس پرو، نسل دوم لپ تاپ سرفیس و نسخه جدیدی از سرفیس استودیو رونمایی کرد و در کمال تعجب هدفون های جدیدی را هم پیش روی مخاطبانش گذاشت.

البته این روزها کمتر شرکتی پیدا می شود که در حوزه کامپیوتر فعالیت داشته باشد و هدفون تولید نکند و ظاهرا مایکروسافت یکی از آخرین نام هایی است که به این جرگه ملحق شده. هدفون های سرفیس مایکروسافت که به قابلیت - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - حذف نویز هم مجهز هستند قیمتی مشابه با محصولات سونی و Bose دارند (یعنی ۳۵۰ دلار) و همانطور که تایید می کنید این دو شرکت - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - از نامداران عرصه تولید هدفون در دنیا به شمار می - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - روند و شانس مایکروسافت برای رقابت با آنها ضعیف به نظر می رسد.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

و اما قابلیت حذف نویز این هدفون ها کاملا قابل تنظیم است؛ بدان معنا که می توانید مشخص نمایید چه مقدار از سر و صدای موجود در محیط را - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - حذف نمایند.

هدفون سرفیس همچنین از فرمان Hey Cortana نیز پشتیانی می کند و به صورت خودکار و به محض آنکه آنها را از روی گوشتان بردارید موزیک را قطع می کنند.

مایکروسافت - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - در خبر معرفی هدفون های سرفیس خود آورده:

این هدفون ها کاملا راحت روی گوشتان قرار می گیرند تا صدایی با کیفیت خاص و ۱۳ سطح مختلف کنترل نویز محیطی را در اختیارتان قرار دهند. این محصول همچنین - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - برای تعامل و ارتباط با دیگران طراحی شده و ۲ میکروفن روی هر گوشی آن و مجموعا ۸ میکروفن در بدنه آن در نظر گرفته شده که به شما کمک می کنند روی صدایی تمرکز کنید که می خواهید بشنوید.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone