تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  5. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43497.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

اسپیکر اکوی بعدی آمازون، شباهت بیشتری به هوم پاد اپل خواهد داشت

بیش از دو سال از زمانی که آمازون اسپیکر اکو را روانه بازار کرد می گذرد و حالا این کمپانی اعضای بیشتری را به این خانواده اسپیکرهای هوشمند افزوده است؛ هرچند که مدل نخست اکو، ...

بیش - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - از دو سال از زمانی که آمازون اسپیکر اکو را روانه بازار کرد می گذرد و حالا این کمپانی اعضای بیشتری را - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - به این خانواده اسپیکرهای هوشمند افزوده است؛ هرچند که مدل نخست اکو، کماکان دست نخورده باقی مانده. اما این روند به زودی تغییر می کند؛ زیرا آمازون حالا مشغول کار روی یک اکو جدید و بهبود همه جانبه آن نسبت به نخستین مدل است.

بنابر گفته منابع نزدیک به این کمپانی و همانطور که می شد حدس زد، آمازون قصد دارد با اسپیکر جدیدش هوم پاد اپل را هدف قرار دهد و بخشی از مشتریانش را برباید. اکوی جدید کوتاه تر و باریک تر از مدل فعلی خواهد بود و گویی سه یا چهار اکو دات روی یکدیگر قرار گرفته اند تا آن را پدید بیاورند. علاوه بر این، آمازون قصد دارد ظرافت بیشتری به طراحی اسپیکر بیفزاید و نوعی پوشش پارچه ای به دور بدنه بکشد که زیباتر از طراحی پلاستیکی نسل نخست ظاهر می شود.

علاوه بر این، آمازون تصمیم گرفته به جای اتکا به یک توییتر بزرگ و یک ووفر، از چندین توییتر استفاده کند. در مقام مقایسه، - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - هوم پاد اپل به هفت توییتر مجهز شده و به همین جهت، از لحاظ کیفیت صوتی بهتر از اسپیکرهایی مانند Echo یا Sonos Play:3 ظاهر می شود.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

کمپانی مورد اشاره قصد دارد تکنولوژی میکروفون اکو را بهبود ببخشد، اما چگونگی تحقق این مهم مشخص - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - نیست. آمازون شاید بتواند بهبودهایی در نرم افزار و مدل سازی آکوستیک اسپیکر به وجود بیاورد؛ دقیقاً به همان شکلی که اسپیکر گوگل هوم می تواند - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - به کمک تنها 2 میکروفون (به جای 7 میکروفون اکو) فرمان های صوتی را شناسایی کند.

هنوز مشخص نیست که - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اکوی جدید با چه برچسب قیمتی عرضه می شود، اما مسلماً جای خوشحالی خواهد داشت اگر آمازون قیمت آن را تا - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - 130 دلار و نزدیک به گوگل هوم کاهش دهد. با این همه، این امکان هم وجود دارد که آمازون یکبار دیگر قیمت 180 دلاری اکوی فعلی را حفظ کند؛ اما حتی با این وجود، باز هم از لحاظ قیمت گذاری، - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - آمازون نسبت به اپل برتری فراوانی دارد که قیمت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - حیرت انگیز 349 دلار را برای هوم پاد خود برگزیده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone