🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  4. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  5. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15589.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

هواوی از روش آسان‌تری برای تبدیل اپ‌های GMS به HMS رونمایی کرد

گوشی‌های دو سال اخیر هواوی همگی به خاطر تحریم‌های آمریکا فاقد «خدمات موبایلی گوگل» (GMS) هستند. به همین خاطر، این شرکت به توسعه مجموعه نرم‌افزارهای خودش تحت عنوان خدمات موبایل هواوی (HMS) مشغول است. حالا ...

گوشی‌های دو سال اخیر هواوی همگی به خاطر تحریم‌های آمریکا - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - فاقد «خدمات موبایلی گوگل» (GMS) هستند. - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - به همین خاطر، این شرکت به توسعه مجموعه نرم‌افزارهای خودش تحت عنوان خدمات موبایل هواوی (HMS) مشغول است. حالا راهکاری پیدا شده که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد اپلیکیشن‌های گوگلی خود را متناسب با ابزارهای HMS برای گوشی‌های هواوی عرضه کنند.

هواوی امروز از ابزار متن‌باز جدیدی به نام Choice SDK رونمایی کرد. این راهکار - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - اساسا اپلیکیشن‌های GMS موجود را به اپلیکیشن‌های HMS تبدیل می‌کند تا در زمان و منابع توسعه‌دهندگان صرفه‌جویی شود. مطابق اطلاعات صفحه گیت‌هاب این SDK، با این شیوه می‌توان به پشتیبانی از قابلیت‌هایی مثل موقعیت‌یابی، ورود به - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - حساب کاربری، دریافت اطلاعات آماری و تحلیلی، نقشه و پیام‌رسانی دست یافت.

Choice SDK در ابتدا با این هدف ساخته شد تا اپلیکیشن یک بانک اتریشی به نام «بانک رایفایزن» برای کاربران محصولات هواوی عرضه شود. ولی توسعه‌دهنده‌ آن که BlueSource نام دارد، می‌گوید تلویزیون ملی، راه آهن، اداره - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - پست و یکی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - از سرویس‌های معاملاتی اتریش نیز برای عرضه اپلیکیشن‌هایشان روی اپ گالری هواوی از این SDK استفاده کرده‌اند.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی

این - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - رویکرد برای رفع مشکل کارکرد اپ‌های GMS روی محصولات هواوی بسیار جالب توجه است و به لحاظ تئوری کار توسعه استودیوهای ساخت اپلیکیشن را کاهش می‌دهد. البته این کار به راحتی انجام یک کلیک نیست و هنوز باید کارهایی از سوی توسعه‌دهندگان صورت بگیرد تا اپلیکیشن‌ها عملکرد درستی داشته باشند.

منتها هواوی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - و BlueSource می‌گویند توسعه‌دهندگان با کمک این ابزار می‌توانند با دو برابر سرعت به پشتیبانی از - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - HMS دست پیدا کنند. البته اولین و مهم‌ترین - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - گام این است که تمایلی از سوی توسعه‌دهندگان برای انجام این کار وجود داشته باشد. اگر آن‌ها از Choice SDK به خوبی استقبال کنند، شاید هواوی بتواند با بخشی از مشکلات خود در زمینه تامین اپلیکیشن‌ها مقابله کند و شانس - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - بیشتری برای رقابت با خدمات موبایلی گوگل داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone