🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  5. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21697.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

واگذاری فوری یک میلیون اشتراک اینترنت خانگی به ترتیب اولویت ثبت‌نام

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از واگذاری فوری یک میلیون اشتراک اینترنت خانگی با اولویت کسانی که زودتر ثبت‌نام کنند از طریق سامانه xdslplus خبر داد. محمدجواد آذری جهرمی در یک پست اینستاگرامی ضمن اشاره ...

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از واگذاری فوری یک میلیون اشتراک اینترنت خانگی با اولویت کسانی که زودتر ثبت‌نام کنند از طریق سامانه xdslplus خبر داد.

محمدجواد آذری جهرمی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گلستان استان گلستان - در یک پست اینستاگرامی ضمن اشاره به این موضوع که خواسته مردم از وزارت ارتباطات کاهش قیمت اینترنت است اعلام کرد:

برای تحقق این درخواست، یک میلیون اشتراک خانگی، در مناطق شهری و روستایی آماده واگذاری است که پس از ثبت‌نام، اشتراک متقاضیان - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گلستان استان گلستان - حداکثر در ۴۸ ساعت دایر - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گلستان استان گلستان - خواهد شد.

به گفته آذری جهرمی «طبیعتاً - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گلستان استان گلستان - برقراری اشتراک کسانی که سریع‌تر ثبت‌نام کنند در اولویت است اما یک میلیون اشتراک کافی نیست و فاز بعدی در شهریورماه واگذار خواهد شد. اولویت ۴ برابر شدن سرعت برای کسانی است که اینترنت خانگی داشته باشند.»

وزیر ارتباطات همچنین - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گلستان استان گلستان - وعده داد که به - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گلستان استان گلستان - زودی «خدمات رایگانی» برای مشترکین خانگی ارائه خواهد شد.

 

View this post on Instagram

 

. Xdslplus.ir مدتی پیش از شما سیٔوالهایی پرسیدم و لطف کردید و پاسخ دادید. بر اساس - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گلستان استان گلستان - نظر شما برنامه‌ریزی عملیاتی کردیم که در سال پیش رو با تمام توان شبکه‌ی اینترنت - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گلستان استان گلستان - خانگی را گسترش بدیم و میلیون‌ها - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گلستان استان گلستان - اشتراک جدید خانگی با کمترین کاغذبازی اداری و در کمترین زمان ممکن (۴۸ ساعت از ثبت درخواست تا راه اندازی در منزل) تحویل شما دهیم و از طرفی هم با VDSLسرعت اینترنت خانگی فعلی رو چهار برابر کنیم. دوران گواهی بردن برای گرفتن اینترنت ۱۲۸خیلی وقته تموم شده حالا به اینم راضی نیستیم، میریم که بترکونیم ?? همین الان یک میلیون اشتراک خانگی اینترنت در مناطق «شهری» و «روستایی»، آماده‌ی واگذاری شده است، تا شما پول کمتری برای استفاده از اینترنت پرداخت کنید. هر چند برای همه کافی نیست اما فاز دوم رو هم در شهریورماه آماده‌ی واگذاری می‌کنیم. اولویت ما در واگذاری‌ این یک میلیون اشتراک با کسانی است که زودتر ثبت‌نام کنند. هیچ نیازی به مراجعه‌ی حضوری هم ندارید و همه اقدامات، به صورت تمام الکترونیکی از طریق زیرساختهای دولت الکترونیک فراهم شده است. حداکثر ۴۸ ساعت - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گلستان استان گلستان - پس از ثبت نام اشتراک‌ها واگذار می‌شود و قابل - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گلستان استان گلستان - استفاده است؛ بخش‌های مختلف به‌خط شده‌اند تا بدون معطلی کار را پیش ببرند. در ارتقای ۴برابری سرعت هم مشترکین فعلی اینترنت خانگی در اولویت هستند. یک خبر خوب دیگه اینکه بزودی «خدمات رایگانی» که برای مشترکین خانگی مشخص کردیم هم ارایٔه خواهیم کرد. اگر درخواست استفاده از خدمات اینترنت خانگی دارید، به سامانه xdslplus.ir برید و با چند کلیک، جزو اولین نفراتی باشید که ثبت درخواست می‌کنند. مخلص همه‌ی شما، محمدجواد

A post shared by Mohammad Javad Azari Jahromi (@azarijahromi) on

طبق اعلام آذری - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گلستان استان گلستان - جهرمی برای - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گلستان استان گلستان - استفاده از این خدمات نیازی به مراجعه حضوری - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گلستان استان گلستان - نیست و کلیه اقدامات به صورت تماما الکترونیکی و از طریق زیرساختهای دولت الکترونیک انجام می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone