تعمیرات یخچال یخساران در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20395.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

موبایل‌های پرچمدار سال آینده گران‌تر از همیشه خواهند بود

موبایل‌های پرچمدار جدیدی که مجهز به چیپست اسنپدراگون 875 هستند، احتمالا با قیمتی بالاتر از مدل‌های قبل به فروش خواهند رسید و این موضوع کاملا به قیمت در نظر گرفته شده برای چیپست ارتباط دارد. طبق ...

موبایل‌های پرچمدار جدیدی که مجهز به چیپست اسنپدراگون - تعمیرات یخچال یخساران در شهر صومعه سرا استان گیلان - 875 هستند، احتمالا با قیمتی بالاتر از مدل‌های قبل به - تعمیرات یخچال یخساران در شهر صومعه سرا استان گیلان - فروش - تعمیرات یخچال یخساران در شهر صومعه سرا استان گیلان - خواهند رسید و این موضوع کاملا به قیمت در نظر گرفته شده برای چیپست ارتباط دارد.

طبق پستی که در یکی از انجمن‌های کره ای منتشر شده، چیپست کوالکام اسنپدراگون 875 که با یک مودم اسنپدراگون X60 5G مجتمع شده، به ازای هر قطعه حدود ۲۵۰ دلار قیمت خواهد داشت.

این در حالی است که گفته می‌شود نسل قبلی این چیپست‌های پرچمدار (یعنی اسنپدراگون 865) بین ۱۵۰ تا ۱۶۰ دلار قیمت داشته، و این یعنی افزایش ۱۰۰ دلاری قیمت نسبی هر موبایل. ضمن اینکه این قیمت شامل مودم اسنپدراگون X55 5G نیز بوده که البته به صورت جداگانه کنار چیپست اصلی قرار می‌گرفته است.

پست مورد بحث اشاره دارد که کمپانی شیائومی که به خاطر موبایل‌های پرچمدار ارزان قیمتش شناخته می‌شود، در - تعمیرات یخچال یخساران در شهر صومعه سرا استان گیلان - حال حاضر درگیر - تعمیرات یخچال یخساران در شهر صومعه سرا استان گیلان - موضوع قیمت‌گذاری گوشی‌های برتر سال ۲۰۲۱ است، چرا که اغلب آنها به اسنپدراگون 875 مجهز خواهند بود. البته بدون شک این موضوع - تعمیرات یخچال یخساران در شهر صومعه سرا استان گیلان - تنها به شیائومی محدود نخواهد بود و هر شرکت تولیدکننده موبایل دیگری نیز با - تعمیرات یخچال یخساران در شهر صومعه سرا استان گیلان - چنین مشکلی مواجه خواهد شد.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر صومعه سرا استان گیلان

این چیپست جدید از معماری ۵ نانومتری برخوردار بوده و حدودا ۱۷۱.۳ - تعمیرات یخچال یخساران در شهر صومعه سرا استان گیلان - میلیون ترانزیستور را - تعمیرات یخچال یخساران در شهر صومعه سرا استان گیلان - در خود جای داده است. در حالی که اسنپدراگون 865 از معماری ۷ نانومتری - تعمیرات یخچال یخساران در شهر صومعه سرا استان گیلان - استفاده - تعمیرات یخچال یخساران در شهر صومعه سرا استان گیلان - کرده - تعمیرات یخچال یخساران در شهر صومعه سرا استان گیلان - و ۹۶.۵ میلیون ترانزیستور دارد. مطمئنا این موضوع نیز در نحوه قیمت گذاری - تعمیرات یخچال یخساران در شهر صومعه سرا استان گیلان - کوالکام تاثیر داشته، چرا که هر چه تعداد بیشتری ترانزیستور در یک چیپست جایگذاری شود، - تعمیرات یخچال یخساران در شهر صومعه سرا استان گیلان - قدرت و بهینگی مصرف آن بالاتر خواهد رفت.

از - تعمیرات یخچال یخساران در شهر صومعه سرا استان گیلان - طرفی گفته می‌شود شیائومی قصد دارد به هر نحوی که شده قیمت پرچمداران سال ۲۰۲۱ را پایین نگه دارد؛ یکی از راه‌های مورد نظر این کمپانی چینی استفاده از لنزهای دوربین ارزان‌تر، و گزینه دیگر روی آوردن به چیپست‌های مدیاتک سری Dimensity 1000 است که شامل مودم 5G نیز می‌شود.

گفتنی است کوالکام هنوز به صورت رسمی از اسنپدراگون 875 رونمایی نکرده، بنابراین شاید ادعای - تعمیرات یخچال یخساران در شهر صومعه سرا استان گیلان - یاد شده کاملا هم درست نباشد. صرفا باید تا اواخر سال جاری میلادی منتظر ماند و - تعمیرات یخچال یخساران در شهر صومعه سرا استان گیلان - دید مراسم معرفی این چیپست چگونه پیش خواهد رفت، و وضعیت اقتصادی جهان در شرایط پاندمی ویروس کرونا چه تاثیری در صنعت موبایل خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone