🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  4. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15502.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

آپدیت iOS 14.5 با قابلیت جنجالی حریم خصوصی هفته آینده منتشر می‌شود

نسخه جدید iOS بالاخره با قابلیت پرسروصدای حریم خصوصی معرفی شد و نسخه نهایی آن هفته آینده در اختیار تمامی دستگاه‌های سازگار با آن قرار می‌گیرد. iOS 14.5 از قابلیت‌های جدید زیادی مثل دو صدای ...

نسخه جدید iOS بالاخره با قابلیت پرسروصدای حریم خصوصی معرفی شد و نسخه نهایی آن هفته آینده در اختیار تمامی دستگاه‌های سازگار با آن قرار می‌گیرد. iOS 14.5 از قابلیت‌های جدید زیادی مثل دو صدای تازه برای سیری، اپلیکیشن جدید Podcasts و چندین و چند قابلیت تازه برخوردار است.

شاید مهم‌ترین قابلیت این نسخه App Tracking Transparency یا - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر بهشهر استان مازندران - ATT باشد که زبان شرکت‌هایی مثل - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر بهشهر استان مازندران - فیسبوک را به انتقاد گشوده بود. این قابلیت به کاربر - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر بهشهر استان مازندران - اطلاع می‌دهد - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر بهشهر استان مازندران - که چه برنامه‌هایی رفتار او - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر بهشهر استان مازندران - را ردیابی می‌کنند تا متناسب با آن برایش تبلیغ نمایش دهند. قابلیت ATT به کاربران اجازه می‌دهد تا تصمیم - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر بهشهر استان مازندران - بگیرند که می‌خواهند این مجوز را به اپ‌ها بدهند یا نه.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر بهشهر استان مازندران

نسخه جدید iOS قفل‌گشایی دستگاه را آسان‌تر می‌کند تا - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر بهشهر استان مازندران - حتی در صورت استفاده از ماسک به راحتی بتوانید قفل دستگاه را با کمک - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر بهشهر استان مازندران - اپل واچ خود باز کنید. آپدیت جدید نرم‌افزار آیفون و آیپد همچنین پشتیبانی جهانی از 5G در حالت دو سیم کارت سری - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر بهشهر استان مازندران - آیفون ۱۲ را فراهم می‌کند. پیش‌تر قابلیت استفاده از دو - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر بهشهر استان مازندران - سیم کارت فقط در شبکه‌های LTE وجود داشت.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر بهشهر استان مازندران

iOS 14.5 و iPadOS 14.5 همراه با watchOS 7.4 از AirPlay 2 پشتیبانی می‌کنند تا مشترکان اپل فیتنس پلاس بتوانند تمرینات خود را روی تلویزیون‌های هوشمند بیندازند و از آن‌جا ورزش کنند. این نسخه همچنین با کنترلر دوآل‌سنس پلی استیشن ۵ و کنترلر ایکس باکس سری ایکس سازگار است.

نقشه اختصاصی اپل در - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر بهشهر استان مازندران - iOS 14.5 به ویژگی جدیدی شبیه اپ Waze مجهز می‌شود که امکان گزارش تصادفات، خطرات و دوربین‌های کنترل سرعت را روی نقشه فراهم می‌کند. این آپدیت چندین کاراکتر ایموجی جدید را هم به سیستم عامل اپل اضافه می‌کند و از ایموجی‌هایی مثل قلب آتشین پرده برمی‌دارد.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر بهشهر استان مازندران

در اپ Find My زبانه جدیدی به نام Items اضافه شده که امکان ردیابی دستگاه‌های غیراپلی از جمله هدفون‌های بیتس و Belkin را فراهم می‌کند. به‌علاوه، این اپلیکیشن حالا با ایرتگ سازگار خواهد بود که اپل - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر بهشهر استان مازندران - همین امشب آن را معرفی کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone