🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13869.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

واتس‌اپ قابلیت جستجوی سریع استیکرها را آزمایش می‌کند

واتس‌اپ به‌تازگی آپدیت جدیدی را برای برنامه بتای خود در گوگل پلی منتشر کرده که نسخه ۲.۲۱.۱۲.۱ را به دست کاربران می‌رساند. این نسخه دارای قابلیتی برای جستجو با متن یا ایموجی در میان استیکرهاست. ...

واتس‌اپ به‌تازگی آپدیت جدیدی را برای برنامه - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اراک استان مرکزی - بتای خود در گوگل پلی منتشر کرده که نسخه ۲.۲۱.۱۲.۱ را به دست کاربران می‌رساند. این نسخه دارای قابلیتی برای جستجو با متن یا ایموجی در میان استیکرهاست.

جدیدترین بتای واتس‌اپ که اخیرا منتشر شده، مجهز به قابلیتی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اراک استان مرکزی - برای جستجوی سریع در میان استیکرهاست. این قابلیت که قبلا در گزارش‌ها به آن اشاره شده بود، به شما اجازه می‌دهد تا با نوشتن کلمه کلیدی یا درج ایموجی‌ها در نوار چت واتس‌اپ بتوانید استیکرهای مربوطه را بیابید. اگر کلمه یا ایموجی را وارد کردید و رنگ آیکن ایموجی عوض شد، این یعنی استیکر یا استیکرهای مربوطه پیدا شده است.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اراک استان مرکزی

اکنون اگر روی آیکن ایموجی ضربه بزنید، تمامی استیکرهای پیدا شده برای شما نشان داده می‌شود. پس به راحتی می‌توانید آن‌ها را برای مخاطب خود ارسال کنید.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اراک استان مرکزی

اگر نسخه - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اراک استان مرکزی - جدید واتس‌اپ بتا را نصب و این قابلیت را در نرم‌افزار مشاهده کردید، احتمالا متوجه می‌شوید که قابلیت فعلی برای همه استیکرهای شخص ثالث کار نمی‌کند. این قضیه به سازنده هر استیکر بستگی دارد که پشتیبانی از ویژگی حاضر را در - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اراک استان مرکزی - پک خود قرار داده باشد یا نه.

برای ایجاد استیکرهای جدیدی که از این - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اراک استان مرکزی - ویژگی پشتیبانی خواهند کرد، باید از نرم‌افزار Sticker Maker Studio کمک بگیرید. با این نرم‌افزار می‌توانید برای هر استیکر - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اراک استان مرکزی - ۳ ایموجی انتخاب کنید تا کاربران با ورود این ایموجی‌ها بتوانند استیکر شما را ببینند.

اگر این قابلیت هنوز در دسترس شما قرار نگرفته است، احتمالا با کمی تاخیر می‌توانید به آن دست پیدا کنید.

چندی پیش در گزارشی به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اراک استان مرکزی - اطلاع شما - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اراک استان مرکزی - رساندیم که واتس‌اپ در حال کار روی قابلیتی موسوم به Disappearing Mode است. اگر Disappearing Mode در حالت فعال قرار داشته باشد و کاربر چت جدیدی را باز کند،‌ پیام‌های قبلی حذف می‌شوند. این ویژگی به افراد اجازه می‌دهد تا پس از مطالعه پیام‌ها توسط مخاطب، امکان حذف تاریخچه چت را داشته باشند.

واتس‌اپ در تلاش است تا با افزودن قابلیت‌های حریم خصوصی اعتبار خود را نزد کاربران افزایش دهد. این شرکت چند روز - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اراک استان مرکزی - پیش از موضع خود درباره - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اراک استان مرکزی - محدودسازی دسترسی کاربرانی که قوانین واتس‌اپ را نپذیرفته بودند، عقب‌نشینی کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone