🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  2. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13865.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

انجمن واردکنندگان موبایل در واکنش به ارزان شدن موبایل: عرضه بیشتر از تقاضا است

قیمت گوشی‌های موبایل طی روزهای اخیر با افت قابل ملاحظه‌ای مواجه بوده و علت این موضوع، عرضه مازاد بر تقاضا در بازار کشور توصیف شده است. دلایل متعددی دست به دست یکدیگر داده‌اند که کاهش ...

قیمت گوشی‌های موبایل طی روزهای اخیر با افت قابل ملاحظه‌ای مواجه بوده و علت این موضوع، عرضه مازاد بر تقاضا در بازار کشور توصیف شده است. دلایل متعددی دست به دست یکدیگر داده‌اند که کاهش قیمت موبایل در بازار کشور اتفاق بیفتد؛ موقعیتی که در حال حاضر به نفع خریدار و از طرفی به - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر لنگرود استان گیلان - ضرر فروشندگان است. آنطور که انجمن واردکنندگان موبایل می‌گوید بیش از ۱۵ میلیون گوشی در 12 - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر لنگرود استان گیلان - ماه گذشته وارد کشور شده که هنوز بخش اعظمی از آن فروش نرفته‌ است.

در همین رابطه دبیر انجمن‌ واردکنندگان موبایل و مدیر روابط عمومی این انجمن با دیجیاتو گفتگو کرده و دلایل این اتفاق، یعنی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر لنگرود استان گیلان - کاهش قیمت‌ مقطعی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر لنگرود استان گیلان - موبایل در بازار کشور را تشریح کرده‌اند. «امیر اسحاقی» دبیر انجمن واردکنندگان موبایل در گفتگو با دیجیاتو می‌گوید که شرایط فعلی می‌تواند منجر به پدیده «قاچاق - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر لنگرود استان گیلان - معکوس» در کشور شود. او در همین - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر لنگرود استان گیلان - رابطه - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر لنگرود استان گیلان - از دلایل وقوع قاچاق معکوس و مشکلاتی که ایجاد می‌کند گفت:

«وقتی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر لنگرود استان گیلان - تعادل عرضه و تقاضا بر هم می‌ریزد، فروشنده مجبور می‌شود برای خالی شدن انبارها کالای خود را با - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر لنگرود استان گیلان - زیان و پایین‌تر از قیمت خریداری شده بفروشد تا بتواند کالا را به نقدینگی تبدیل کند. در - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر لنگرود استان گیلان - حال حاضر هم توازن عرضه و تقاضا - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر لنگرود استان گیلان - در بازار به خاطر 2 ماه تعطیلی‌های - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر لنگرود استان گیلان - پیاپی به شدت بر هم خورده است. اگر چه قیمت‌ها به یک کف منطقی رسیده، اما چون تقاضا نیست فروشنده مجبور می‌شود که کالا را با قیمت‌های حتی پایین‌تر به فروش برساند، حتی کمتر از قیمت کالا در کشورهای خارجی. حالا اینجا چه اتفاقی می‌افتد؟ از آنجا که مسیر قاچاق همیشه در کشور ما هموار است، بعضی خریداران عمده موبایل - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر لنگرود استان گیلان - کالاهای خود را به خارج از کشور - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر لنگرود استان گیلان - می‌برند و با قیمت بالاتری از داخل کشور به فروش می‌رسانند که این باعث قاچاق معکوس می‌شود.»

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر لنگرود استان گیلان

اسحاقی معتقد است تبعاتی که قاچاق معکوس در بلندمدت برای زنجیر تأمین کشور دارد، تبعات بسیار سنگینی خواهد بود و عواقب بسیار بدی برای فعالان این حوزه خواهد داشت. البته او ابراز امیدواری کرد که در همین رابطه وزارت صمت کمیته‌ای با - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر لنگرود استان گیلان - حضور تمام ذی‌نفعان تشکیل داده تا در مورد وضعیت بازار موبایل در آینده تصمیم‌گیری شود و با اینکه تشکیل این کمیته کمی دیر صورت گرفته، اما در آینده برای بازار - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر لنگرود استان گیلان - شرایط بهتری را رقم خواهد زد.

اسحاقی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر لنگرود استان گیلان - همچنین امروز در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا اعلام کرده که بر اساس آمار گمرک در دوازده ماه - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر لنگرود استان گیلان - گذشته 15 میلیون گوشی موبایل وارد کشور شده که بخش عمده آن هنوز به فروش نرسیده است.

او در پاسخ به این پرسش که ابلاغ افزایش حقوق ورودی گوشی‌های بالای 600 دلار به 12 - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر لنگرود استان گیلان - درصد قیمت در این نوع گوشی‌ها را افزایش نداده است، گفت: «گوشی‌های بالای 600 دلار تنها 5 درصد از حجم گوشی‌های وارداتی را تشکیل می‌دهند به همین دلیل افزایش حقوق ورودی این گوشی‌ها تاثیر چندانی بر قیمت بازار موبایل ندارد، - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر لنگرود استان گیلان - ضمن اینکه افزایش عرضه نیز اجازه بالا رفتن قیمت‌ها به رغم اجرای این قانون را نداده است.»

اسحاقی در توضیح بیشتر قانون افزایش - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر لنگرود استان گیلان - حقوق ورودی گوشی‌های بالای 600 دلار، افزود: این قانون در روند بودجه سال 1400 به تصویب مجلس رسید و مدتی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر لنگرود استان گیلان - اجرای آن بلاتکلیف بود تا اینکه چند روز پیش به طور رسمی به گمرکات ابلاغ - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر لنگرود استان گیلان - شد. در - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر لنگرود استان گیلان - راستای اجرای این قانون وزارت صمت دستور داده است که تمامی پرونده‌های واردتی گوشی‌های بالای 600 دلار بار دیگر بازگشایی و مابه‌التفاوت از تجار دریافت شود.

اما در رابطه با کاهش قیمت‌ موبایل در بازار، «محمدرضا عالیان» مدیر روابط عمومی انجمن واردکنندگان نیز از دیگر دلایل کاهش قیمت موبایل در بازار به دیجیاتو گفت و اعلام کرد که فقط عرضه مازاد بر تقاضا تنها عامل این اتفاق نبوده بلکه تعطیلی‌های کرونایی، تعطیلی‌های ماه - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر لنگرود استان گیلان - رمضان و نوسانات بازار ارز هم در این مشکلات نقش داشته‌اند:

«در کنار عرضه مازاد بر تقاضا موضوع دیگری که بازار را به این وضعیت رساند، تعطیلی‌های کرونایی بود که به بازار شوک سنگینی وارد کرد. در یک ماه اخیر هم ماه رمضان را داشتیم که طبق تجربیاتی که از گذشته به دست آمده فروش در - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر لنگرود استان گیلان - این ماه معمولا کمتر از سایر ماه‌هاست. این عوامل دست به دست هم دادند که نه تنها بازار موبایل، بلکه بازارهای دیگر هم دچار رکود شوند. نکته خیلی مهم‌تر اینکه نوسانات قیمت ارز هم این - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر لنگرود استان گیلان - مشکلات را تشدید کرده‌اند و کار به جایی رسیده که تمام زنجیره توزیع، از واردکننده گرفته تا خرده‌فروش‌ها مجبور شده‌اند برای خالی کردن انبارها کالا را با ضرر بفروشند.»

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر لنگرود استان گیلان

البته به عقیده عالیان در صورت وجود سیاست‌گذاری‌های صحیح از سوی دولت و متولیان اقتصادی کشور، کار به اینجا نمی‌رسید و وضعیت عرضه و تقاضا می‌توانست خیلی بهتر کنترل شود:

«اگر سیاست‌گذاری‌های تخصیص ارز بانک مرکزی مدون و دارای برنامه‌ریزی درست باشند، هیچ گاه در بازار با این مازاد کالا مواجه نمی‌شویم که موبایل در بازار کشور به حد اشباع برسد. نکته بعد هم سیاست‌گذاری‌های کلی اقتصادی است که اگر برنامه‌ریزی‌های درستی در این حوزه صورت بگیرد نه فقط در بازار موبایل، بلکه در - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر لنگرود استان گیلان - سایر بازارها هم شاهد تعادل خواهیم بود.»

با توجه به این گفته‌ها، به نظر نمی‌رسد که وضعیت بازار تا مدت طولانی به همین شکل باقی بماند اما طبیعتا وضعیت کنونی باعث زیان‌های بسیار گسترده‌ای برای فروشندگان و واردکنندگان موبایل خواهد شد که این موضوع تأثیرات خود را طی ماه‌های آینده در بازار نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone