🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13866.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

AMD از فناوری FSR رونمایی کرد: رقیب DLSS انویدیا با هدف افزایش فریم ریت بازی‌ها

شرکت AMD می‌گوید فناوری ابرنمونه‌برداری آن‌ها موسوم به FidelityFX Super Resolution یا به اختصار FSR که به تقویت عملکرد و کیفیت تصویر در بازی‌ها می‌پردازد، از ۱ تیر شروع به کار می‌کند. این شرکت امروز ...

شرکت AMD می‌گوید فناوری ابرنمونه‌برداری آن‌ها موسوم به FidelityFX Super Resolution یا به اختصار FSR که به تقویت عملکرد و کیفیت تصویر در بازی‌ها می‌پردازد، از ۱ - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر لنگرود استان گیلان - تیر شروع به کار می‌کند. این شرکت امروز در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۲۱ اطلاعات تازه‌ای را در خصوص این فناوری ارائه کرده است.

ای‌ام‌دی اولین بار پارسال همزمان با معرفی گرافیک‌های سری RX 6000 گفته بود در حال کار روی تکنیک ابرنمونه‌برداری است. این شرکت هنوز هم جزئیات زیادی درباره این تکنیک منتشر نکرده، اما - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر لنگرود استان گیلان - می‌گوید آن را به‌صورت متن باز عرضه می‌کند و ده‌ها - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر لنگرود استان گیلان - استودیو - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر لنگرود استان گیلان - و موتور بازی‌سازی امسال از FSR پشتیبانی خواهند کرد.

ابرنمونه‌برداری نقطه تمایز بزرگی بین گرافیک‌های AMD و انویدیاست. گرافیک‌های انویدیا از تکنیک DLSS یا «ابرنمونه‌برداری با یادگیری ماشینی» استفاده می‌کنند که با کمک شبکه‌های عصبی کیفیت تصاویر را به‌صورت آنی افزایش می‌دهد و به بازی‌ها کمک می‌کند تا بدون افت کیفیت بتوانند نرخ فریم - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر لنگرود استان گیلان - روان‌تری داشته باشند. انویدیا DLSS را در سال ۲۰۱۸ با گرافیک‌های سری RTX 20 معرفی کرد و حالا بیش از - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر لنگرود استان گیلان - ۵۰ بازی با این فناوری سازگارند.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر لنگرود استان گیلان

FSR از چهار سطح مقیاس‌دهی پشتیبانی می‌کند. آزمایش‌های خود ای‌ام‌دی نشان می‌دهد که اجرای - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر لنگرود استان گیلان - بازی Godfall با کارت گرافیک Radeon RX 6000 XT روی بالاترین تنظیمات گرافیکی و با رهگیری پرتو در حالت Performance با نرخ ۱۵۰ فریم بر ثانیه، در حالت Balanced با نرخ ۱۲۴ فریم بر ثانیه، در حالت Quality با نرخ ۹۹ فریم بر ثانیه و در حالت - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر لنگرود استان گیلان - Ultra Quality با نرخ ۷۸ فریم بر ثانیه قابل اجراست. این پیشرفت نسبت به - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر لنگرود استان گیلان - حالت اجرای بومی که تنها با ۴۹ فریم بر ثانیه ممکن است، بهبود قابل توجهی را نشان می‌دهد.

از آن‌جایی که FSR متن باز است، روی گرافیک‌های انویدیا از - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر لنگرود استان گیلان - جمله مدل‌های سری ۱۰ هم که از DLSS پشتیبانی نمی‌کنند، اجرا می‌شود. ای‌ام‌دی مدعی است - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر لنگرود استان گیلان - با این تکنیک در حالت Quality می‌توان با GTX 1060 نرخ فریم را از ۲۷ به ۳۸ رساند.

با این حال، باید در نظر داشته باشیم که بنچمارک خود شرکت‌ها چندان قابل اتکا نیست و این ادعاها باید به‌صورت - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر لنگرود استان گیلان - مستقل بررسی شوند. ای‌ام‌دی هنوز چگونگی عملکرد فنی FSR را تشریح نکرده اما احتمالا تا سه هفته دیگر این جزئیات در دسترس قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone