🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  4. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13855.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

گوشی‌های سری آنر ۵۰ در تاریخ ۲۶ خرداد معرفی می‌شوند

نام گوشی‌های سری آنر ۵۰ از ماه آوریل در اخبار و شایعات شنیده می‌شد. این شرکت حالا امروز اعلام کرده که خانواده آنر ۵۰ را رسما در تاریخ ۲۶ خرداد در مراسمی در شانگهای چین ...

نام گوشی‌های سری آنر ۵۰ از ماه آوریل در اخبار و شایعات شنیده می‌شد. این شرکت حالا امروز اعلام کرده که خانواده - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر دلیجان استان مرکزی - آنر ۵۰ را رسما در تاریخ ۲۶ خرداد در مراسمی در شانگهای چین معرفی خواهد کرد.

آنر با انتشار ویدیوی کوتاهی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر دلیجان استان مرکزی - در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی چینی ویبو به تبلیغ سری آنر - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر دلیجان استان مرکزی - ۵۰ پرداخت. در حال حاضر اطلاعات خاصی درباره مشخصات فنی این دستگاه به اشتراک گذاشته نشده اما شمایلی از - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر دلیجان استان مرکزی - حلقه دوگانه دوربین این گوشی به چشم می‌خورد که - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر دلیجان استان مرکزی - آن را در زیر مشاهده می‌کنید.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر دلیجان استان مرکزی

آنر قبلا تایید کرده بود که مدل معمولی آنر ۵۰ با - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر دلیجان استان مرکزی - چیپست - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر دلیجان استان مرکزی - اسنپدراگون 778G به بازار می‌آید. مدل پرو این خانواده هم احتمالا چیپست مشابهی خواهد داشت، اما طبق اطلاعات بنچمارک Master Lu، مدل پرو پلاس از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌کند. افزون بر این، چند روز پیش آنر آلمان از عرضه سرویس‌های گوگل روی سری آنر ۵۰ خبر داد.

مطابق اطلاعات به دست آمده از بنچمارک‌ها، سایر مشخصات فنی آنر ۵۰ پرو پلاس شامل نمایشگر ۶.۷۹ اینچی از نوع امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و وضوح +QHD، هشت گیگابایت رم LPDDR5 با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 و یک باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی می‌شود که از شارژ سریع سیمی ۶۶ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر دلیجان استان مرکزی - پشتیبانی می‌کند.

این گوشی احتمالا در جلو دوربین دوگانه‌ای با سنسورهای - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر دلیجان استان مرکزی - ۳۲ و ۸ مگاپیکسلی خواهد داشت و در عقب از یک سنسور اصلی ۵۰ - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر دلیجان استان مرکزی - مگاپیکسلی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر دلیجان استان مرکزی - به همراه یک دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور سه‌بعدی زمان پرواز (ToF) بهره می‌برد.

همچنین، پیش‌تر - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر دلیجان استان مرکزی - تصاویری از نسخه‌های زرد و بنفش آنر - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر دلیجان استان مرکزی - ۵۰ منتشر شده بود که از کوچک‌تر شدن لوگوی HONOR روی قاب عقب دستگاه خبر می‌داد. ماژول دوربین این گوشی تا حدی شبیه سری هواوی P50 است که - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر دلیجان استان مرکزی - شاید همزمان با نسخه دوم سیستم عامل هارمونی در تاریخ ۱۲ خرداد معرفی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone