🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13849.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اپل ظرفیت باتری سری آیفون ۱۳ را بطور چشمگیری افزایش می‌دهد

هرچه به معرفی آیفون‌های جدید اپل نزدیکتر می‌شویم، گزارش‌ها و شایعات بیشتری درباره آن‌ها به اینترنت راه پیدا می‌کند که جدیدترین آن‌ها به ظرفیت باتری سری آیفون ۱۳ اشاره دارد. به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها به ...

هرچه به معرفی آیفون‌های جدید اپل نزدیکتر می‌شویم، گزارش‌ها و شایعات بیشتری درباره آن‌ها به اینترنت راه پیدا می‌کند که جدیدترین آن‌ها به ظرفیت باتری سری آیفون ۱۳ اشاره دارد. به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها به - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قروه استان کردستان - دنبال افزایش قابل توجه ظرفیت باتری آیفون‌های ۲۰۲۱ هستند.

طبق اعلام یک منبع موثق حوزه فناوری، «L0vetodream» به نقل از یک منبع چینی، کوپرتینویی‌ها گوشی آیفون - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قروه استان کردستان - ۱۳ پرو مکس را به باتری ۴۳۲۵ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌کنند که تفاوت چشمگیری با ظرفیت باتری آیفون - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قروه استان کردستان - ۱۲ پرو مکس دارد. بزرگترین گوشی اپل در سال ۲۰۲۰ - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قروه استان کردستان - از یک باتری ۳۶۸۷ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

آیفون ۱۳ و ۱۳ پرو هم به باتری ۳۰۹۵ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شوند که افزایش تقریبا مناسبی را نسبت به باتری ۲۸۱۵ میلی آمپر ساعتی نسل کنونی تجربه می‌کند. در نهایت با آیفون ۱۳ مینی روبه‌رو هستیم که بجای باتری ۲۲۲۷ میلی آمپر ساعتی آیفون ۱۲ مینی، به یک باتری ۲۴۰۶ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قروه استان کردستان

ظرفیت باتری تنها بخشی از شارژدهی آیفون‌های آینده را مشخص می‌کند و باید به تراشه جدید مورد استفاده در آیفون‌های ۲۰۲۱ هم اشاره کنیم. این محصولات به چیپ A15 Bionic مجهز می‌شوند که اگرچه همچنان با لیتوگرافی ۵ نانومتری به تولید می‌رسد، اما مصرف انرژی کمتری خواهد داشت و - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قروه استان کردستان - ضمنا قدرت بالاتری هم تولید خواهد کرد.

گزارش‌ها به - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قروه استان کردستان - استفاده از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی در مدل‌های پرو آیفون‌های ۲۰۲۱ اشاره می‌کنند که نیاز به انرژی بیشتری دارد، بنابراین کوپرتینویی‌ها برای اینکه شارژدهی این محصولات کاهش چشمگیری پیدا نکند، باید به سراغ باتری بزرگتری بروند. با توجه به تمام این مسائل، انتظار می‌رود شارژدهی سری آیفون ۱۳ تفاوت چندانی با نسل کنونی نداشته باشد و شاهد پیشرفت قابل توجهی نباشیم.

در کنار رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و باتری حجیم‌تر، باید منتظر استفاده از دوربین قدرتمندتری هم در آیفون‌های ۲۰۲۱ باشیم که باعث افزایش ابعاد و ضخامت ماژول دوربین روی پنل پشتی این دستگاه‌ها می‌شود. علاوه بر این، احتمالا تمام موبایل‌های این سری از فناوری لرزشگیر سنسور شیفت - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قروه استان کردستان - هم بهره می‌برند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone