🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  2. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  3. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13851.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

توییتر روی سه برچسب جدید برای مقابله با نشر اطلاعات غلط کار می‌کند

توییتر در حال کار روی چند برچسب اطلاع‌رسانی در زمینه اطلاعات غلط است که به افزایش آگاهی کاربران این شبکه اجتماعی کمک خواهد کرد. این شرکت مقابله با اطلاعات غلط را به سطح جدی‌تری برده ...

توییتر در حال کار روی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرعین استان اردبیل - چند برچسب اطلاع‌رسانی در زمینه اطلاعات غلط - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرعین استان اردبیل - است که به افزایش آگاهی کاربران این شبکه اجتماعی کمک خواهد کرد. این شرکت مقابله با اطلاعات غلط را - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرعین استان اردبیل - به سطح جدی‌تری برده و احتمالا به‌زودی این برچسب‌ها را عمومی می‌کند.

یک محقق حوزه نرم‌افزار به نام «جین وانگ» می‌گوید توییتر مشغول کار روی سه برچسب هشدار جدید برای مقابله با اطلاعات غلط است. این سه برچسب عبارتند از: Get the latest به معنای «دریافت جدیدترین اطلاعات»، Stay Informed به معنای «کسب آگاهی» و Misleading به معنای «اطلاعات گمراه‌کننده». خانم وانگ می‌گوید توییتر بسته به محتوای توییت یکی از این سه برچسب را استفاده خواهد کرد.

این محقق نرم‌افزار - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرعین استان اردبیل - مثال‌هایی را برای این برچسب‌ها ارائه کرده است. او می‌گوید برای نمونه اگر - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرعین استان اردبیل - کسی در یک توییت اعلام کرد که «۶۰ گرم دی هیدروژن مونوکسید استنشاق کرده و حالا حال خوشی ندارد» توییتر روی مطلب او برچسب Get the - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرعین استان اردبیل - latest را قرار داده و خواننده را به مطالعه درباره H2O یا همان آب که نام متداول دی هیدروژن مونوکسید است دعوت می‌کند.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرعین استان اردبیل

اگر فرد در توییتی بنویسد «تا ۱۲ ساعت - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرعین استان اردبیل - دیگر تاریکی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرعین استان اردبیل - بخش‌های از دنیا را فرا خواهد گرفت» برچسب Stay Informed روی آن ظاهر - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرعین استان اردبیل - می‌شود چون این مطلب در واقع به منطقه‌های زمانی اشاره دارد و به معنی پایان دنیا نیست.

همچنین اگر کاربری اعلام کند که «ما غذا می‌خوریم، - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرعین استان اردبیل - لاک‌پشت‌ها هم غذا می‌خورند، پس ما لاک‌پشت هستیم» برچسب Misleading روی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرعین استان اردبیل - این توییت قرار می‌گیرد، چون این گزاره نوعی مغالطه است.

قابلیت برچسب‌گذاری به کاهش نشر اخبار غلط در شبکه‌های اجتماعی کمک می‌کند. فیسبوک هم در حال - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرعین استان اردبیل - کار روی روش‌هایی برای جلوگیری از ترویج اطلاعات گمراه‌کننده است و سعی دارد نمایش پست‌های نادرست را محدود کرده و به اطلاع - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرعین استان اردبیل - کاربران برساند که آن مخاطب قبلا دست به انتشار اخبار دروغ زده یا نه.

در حال حاضر مشخص نیست که این قابلیت چه زمانی به‌صورت عمومی فعال می‌شود و عواقب نشر مداوم اطلاعات غلط چه خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone