تعمیرات یخچال دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  2. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  4. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  5. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27414.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

گوگل با محدودیت‌های جدید امنیت کاربران در قبال افزونه‌های کروم را افزایش می‌دهد

افزونه‌های کروم اگرچه وب‌گردی را ساده‌تر و لذت‌بخش‌تر کرده‌اند اما از آن طرف فرصتی را برای بعضی هکرها به‌وجود آورده‌اند تا با ساخت برنامه‌های تقلبی یا گرفتن دسترسی‌های اضافی، حریم شخصی مخاطب را به‌خطر بیاندازد. ...

افزونه‌های کروم اگرچه وب‌گردی را ساده‌تر و لذت‌بخش‌تر - تعمیرات یخچال دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کرده‌اند اما از آن طرف فرصتی را برای بعضی هکرها به‌وجود آورده‌اند تا با ساخت برنامه‌های تقلبی یا - تعمیرات یخچال دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - گرفتن دسترسی‌های اضافی، حریم شخصی مخاطب را به‌خطر بیاندازد. از پاییز امسال گوگل - تعمیرات یخچال دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - یک سری محدودیت‌های جدید برای افزونه‌ها در نظر خواهد گرفت تا این مشکلات به حداقل برسند.

آخرین گزارشات نشان می‌دهند که حدود ۸۵ درصد از افزونه‌های کروم اطلاعیه حریم شخصی ندارند و بدون این اطلاعیه نیز وضعیت حفاظت اطلاعات کاربر مشخص نیست. در گذشته این قانون تنها برای - تعمیرات یخچال دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - افزونه‌هایی بود - تعمیرات یخچال دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - که به اطلاعات شخصی - تعمیرات یخچال دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و حساس کاربر نیاز داشتند اما حالا هر افزونه‌ای که نیازمند دسترسی به دیتای شخصی یا محتوای ارسالی توسط کاربر باشد هم باید از قانون جدید گوگل پیروی کند.

تعمیرات یخچال دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

هر دو این قوانین در پاییز امسال اجرا می‌شوند و گوگل از امروز به سازندگان اطلاع داده تا خودشان را آماده کنند. - تعمیرات یخچال دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - افزونه‌هایی که از قوانین پیروی - تعمیرات یخچال دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نکنند، نه تنها ساخته‌هایش - تعمیرات یخچال دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - از فروشگاه گوگل حذف می‌شود بلکه روی مرورگرهای کروم نیز غیرفعال خواهند شد.

به‌همراه این محدودیت‌ها، گوگل قوانینی مشابه برای اپلیکیشن‌هایی که از Google Drive استفاده می‌کنند، وضع کرده است؛ اپلیکیشن‌های متصل به گوگل درایو نیز نباید «دسترسی‌های اضافی» داشته باشند و باید از - تعمیرات یخچال دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - فایل‌های خاصی که نیاز دارند، - تعمیرات یخچال دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هنگام نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام روز بخیر یک سوالی دارم نمایندگی شما آیا اطراف شهرک ولیعصر آذرشهر اعزام نیرو داره
پاسخ: بله در شهرک ولیعصر شهر آذرشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone