🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  5. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13852.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

افشای مشخصات وان پلاس نورد CE 5G پیش از رونمایی رسمی

وان پلاس چند روز پیش تایید کرد که میان‌رده بعدی این شرکت نورد CE 5G نام دارد و ۲۰ خرداد معرفی می‌شود. حالا آمازون هند به‌شکل تصادفی میزان رم، حافظه داخلی و یکی از رنگ‌های ...

وان پلاس چند روز پیش تایید کرد که میان‌رده بعدی این شرکت نورد CE 5G نام دارد و ۲۰ خرداد معرفی می‌شود. حالا آمازون هند به‌شکل تصادفی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شهرضا استان اصفهان - میزان رم، حافظه داخلی و یکی از رنگ‌های این دستگاه را فاش کرده است.

وان پلاس نورد CE 5G هم مثل همه محصولات این شرکت با بازاریابی پرسروصدای وان پلاس - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شهرضا استان اصفهان - راهی بازار می‌شود و بدیهی است که در فرصت باقی مانده شاهد افشای اطلاعات - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شهرضا استان اصفهان - بیشتری درباره این گوشی باشیم. آمازون هند قرار است فروشنده انحصاری این گوشی هوشمند در بازار هند باشد، در نتیجه حالا اشتباهاً (بخوانید عمداً) اعلام کرده که میان‌رده بعدی وان پلاس با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود.

آمازون هند در اپ موبایلی خود کوئیزی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شهرضا استان اصفهان - دارد که این اطلاعات را لو داده و همچنین فاش می‌کند که گوشی جدید وان پلاس رنگ زغالی خواهد داشت. البته انتظار داریم که پیکربندی‌های متفاوت و رنگ‌های بیشتری برای این دستگاه ارائه شود. افزون بر - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شهرضا استان اصفهان - این، وان - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شهرضا استان اصفهان - پلاس قبلا - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شهرضا استان اصفهان - به این نکته اشاره کرده بود که - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شهرضا استان اصفهان - قیمت نورد CE 5G کمتر از نسل اول وان پلاس نورد خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شهرضا استان اصفهان

مطابق گزارش‌های قبلی، گوشی آتی این شرکت از نمایشگر ۶.۴۳ اینچی از نوع امولد با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، چیپست اسنپدراگون 750G و دوربین سه‌گانه ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شهرضا استان اصفهان - دستگاه احتمالا همان OnePlus Ebba است که اخیرا در گزارشی مستقل دیده شده بود. - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شهرضا استان اصفهان - با توجه به مشخصات این گوشی حدس زده می‌شود که این محصول نسخه تغییریافته‌ای از اوپو Reno5 K باشد.

چند روز پیش در خبری به اطلاع - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شهرضا استان اصفهان - شما رساندیم که تلفن هوشمند آتی وان پلاس احتمالا در قاب عقب دو دوربین کمکی هم خواهد داشت که هنوز اطلاعاتی از آن‌ها در دسترس نیست. این گوشی در جلو باید از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای سلفی بهره ببرد. عرضه عمومی این موبایل احتمالا ۲۶ خرداد آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone