🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  2. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  4. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  5. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13867.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

آزمایشگاه ارزیابی عملکردی و کیفی محصولات امنیت فضای مجازی رونمایی شد

سازمان فناوری اطلاعات ایران امروز و طی یک نشست خبری آنلاین، از آزمایشگاه ارزیابی عملکردی و کیفی محصولات امنیت فضای مجازی رونمایی کرد. هدف از راه‌اندازی این آزمایشگاه ساماندهی به فضای کسب و کار محصولات ...

سازمان فناوری اطلاعات ایران امروز - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خلخال استان اردبیل - و طی یک نشست خبری آنلاین، از آزمایشگاه ارزیابی عملکردی و کیفی محصولات امنیت فضای - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خلخال استان اردبیل - مجازی رونمایی کرد. هدف از - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خلخال استان اردبیل - راه‌اندازی این آزمایشگاه ساماندهی به فضای کسب - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خلخال استان اردبیل - و کار محصولات بومی در حوزه امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات (افتا) - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خلخال استان اردبیل - و حفظ امنیت زیرساخت‌های کشور توصیف شده که روی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خلخال استان اردبیل - محصولات بومی آزمون‌های ارزیابی امنیتی و عملکردی انجام می‌دهند.

«امیر ناظمی» رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران و معاون وزیر ارتباطات در این نشست از اهمیت وجود چنین آزمایشگاهی سخن گفت و روند شکل‌گیری و آغاز به کار آن - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خلخال استان اردبیل - را این‌گونه تشریح کرد:

«محصولات مختلفی که در حوزه فضای مجازی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خلخال استان اردبیل - مورد استفاده قرار می‌گیرند، همواره توسط کاربران در خصوص امنیت سایبری‌شان مورد تردید قرار دارند. این تردید مشوق خوبی برای - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خلخال استان اردبیل - سازمان‌هاست که سطح کیفی و امنیتی محصول خود را ارتقاء بدهند. این ارزیابی‌های امنیتی تا کنون در سازمان - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خلخال استان اردبیل - فناوری به طرق مختلف انجام می‌شد که یکی از آن‌ها صدور گواهینامه‌های افتا بود. اما ویژگی اصلی این دوره این بود که سه گواهی مختلف افتا، سازمان فناوری و سازمان پدافند غیر عامل با هم ترکیب شدند که این هم کار بخش خصوصی را برای عدم مراجعه به هر سه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خلخال استان اردبیل - سازمان راحت‌تر کرد و هم همپوشانی‌ها به حداقل خود رسید.

اما حالا امروز یک آزمایشگاه ارزیابی هم به مجموعه قبلی اضافه شده که این امکان را فراهم می‌کند تا هر محصولی به طور خودخواسته و داوطلبانه بتواند خود را در معرض آزمایش‌های مختلف امنیتی و کاربردی قرار داده و مجوزها و تأییدیه‌های امنیتی را دریافت کند.»

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خلخال استان اردبیل

به اعتقاد ناظمی، موضوع آزمایشگاه ارزیابی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خلخال استان اردبیل - از - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خلخال استان اردبیل - ابعاد - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خلخال استان اردبیل - مختلفی قابل توجه است که یکی همکاری حوزه صنعت و دانشگاه‌ است:

«موضوع آزمایشگاه از دو بُعد قابل توجه است، یکی همکاری بین نهاد دانشگاه و نهاد صنعت است. پژوهشگاه فناوری اطلاعات به عنوان نهاد پیشرو در حوزه پژوهش‌های مربوط به فناوری اطلاعات و ارتباطات در کنار نهادهای عملیاتی وزارت ارتباطات قرار دارد. بر - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خلخال استان اردبیل - اساس استراتژی که در این دوره وجود داشت، تمامی مسائلی که با پژوهش در ارتباط بود با محوریت این پژوهشگاه پیش رفت و ضمنا این نهاد حامی کلیه فعالیت‌های پژوهشی بود.

کلیه پروژه‌هایی که به مرحله پایلوت می‌رسیدند، ممکن بود در - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خلخال استان اردبیل - خود سازمان‌ها انجام شوند که به طور مثال پروژه استفاده از اینترنت اشیاء در شناسایی آتش‌سوزی در جنگل گلستان یکی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خلخال استان اردبیل - از ‌آن‌ها بود که در ابتدا در بخش‌های پژوهشی وزارت ارتباطات انجام شد و بعد از آن به صورت پایلوت و - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خلخال استان اردبیل - در همکاری با شرکت‌های خصوصی و امیدوار هستیم که طی ماه‌های آینده شاهد رونمایی رسمی آن و ارائه‌اش به سازمان محیط زیست باشیم.»

اما امنیت یکی دیگر از محورهای مهمی است که باید در حوزه فعالیت‌های سایبری مورد توجه قرار بگیرد که آزمایشگاه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خلخال استان اردبیل - عملکردی و کیفی محصولات امنیت فضای مجازی به طور ویژه‌ای روی این - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خلخال استان اردبیل - مسائل تمرکز کرده و - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خلخال استان اردبیل - به گفته ناظمی نقش بسیار مهمی در آینده محصولات بومی خواهد داشت و باعث اعتماد بیشتر کاربران به این محصولات خواهد شد:

«موضوع امنیت هم از - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خلخال استان اردبیل - این حیث قابل توجه است که بخش زیادی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خلخال استان اردبیل - از فعالیت‌هایی که در - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خلخال استان اردبیل - حوزه سایبری انجام می‌شود نیازمند پژوهش‌های مداوم است و به همین خاطر در این راستا ابزارهای مختلفی به کار گرفته می‌شوند. یکی از این ابزارها مراکز آپا بود که - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خلخال استان اردبیل - با همکاری دانشگاه‌ها در سراسر کشور ایجاد شد و کمک کرد که جریان پژوهش با جریان کاربردی پیوند بخورد. اما محور دوم همکاری‌هایی بود که با پژوهشگاه‌ها انجام شد که امروز شاهد رونمایی یکی از آن‌ها هستیم که آزمایشگاه ارزیابی عملکردی و کیفی محصولات امنیت فضای مجازی است.»

در این نشست خبری «وحید یزدانیان» رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و «حسین قرایی» رئیس پژوهشکده امنیت پژوهشگاه نیز حضور داشتند - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خلخال استان اردبیل - و به تشریح فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده آزمایشگاه ارزیابی عملکردی و کیفی محصولات امنیت فضای مجازی از زمان‌ راه‌اندازی تا کنون پرداختند.

طبق گفته‌ها در حال حاضر فعالیت 7 آزمایشگاه در همین زمینه به تأیید سازمان فناوری رسیده که هم‌اکنون مشغول خدمت‌رسانی هستند. در این نشست یکی از مهم‌ترین اهداف این پروژه ارزیابی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خلخال استان اردبیل - کیفی برای محصولات UTM، ضد بدافزار، - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خلخال استان اردبیل - فایروال و VPN و کنترل صنعتی عنوان شد.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خلخال استان اردبیل

همچنین - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خلخال استان اردبیل - از جمله دستاوردهای این - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خلخال استان اردبیل - پروژه تا کنون نیز می‌توان به افزایش سطح بلوغ ارزیابی محصولات راهبردی بر اساس تجربه نمونه‌های داخلی و خارجی، ایجاد بستری مناسب برای استقرار آزمایشگاه‌های ارزیابی محصولات امنیت شبکه، استفاده بیشتر از ظرفیت‌های داخلی برای ارزیابی محصولات، افزایش اعتماد توسعه‌دهندگان برای اخذ - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خلخال استان اردبیل - گواهی محصولات و افزایش تولید محصولات رقابتی و صادرات اشاره کرد.

در ادامه نشست مهندس سمندی مسئول پروژه آزمایشگاه ارزیابی عملکردی و کیفی در پاسخ به این سؤال دیجیاتو که شاخص‌های ارزیابی دقیقا چه هستند و بر چه اساسی تنظیم شده‌اند گفت:

«ما برای شاخص‌های ارزیابی پروفایل‌های محافظتی‌ را داریم - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خلخال استان اردبیل - که ارزیابی‌های امنیتی را بر مبنای آن‌ها انجام می‌دهیم. این شاخص‌ها همگی عمومی و بر - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خلخال استان اردبیل - مبنای بنچمارک‌های سطح یک بین‌المللی هستند و در وبسایت سازمان در دسترس تولیدکنندگان قرار گرفته‌اند.»

سمندی همچنین در پاسخ به پرسش دیگر دیجیاتو که در صورت ارائه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خلخال استان اردبیل - تأییدیه امنیتی و عملکردی از سوی آزمایشگاه، این تأییدیه چه مدت اعتبار دارد نیز به ما گفت که تأییدیه‌های دریافتی برای هر محصول به مدت 2 - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خلخال استان اردبیل - سال اعتبار خواهد داشت، البته به این شرط که محصول تغییرات ورژنی نداشته باشد. در صورت اعمال هر گونه تغییرات این موضوع باید اطلاع‌رسانی شود تا محصول مورد ارزیابی مجدد قرار بگیرد.

شایان ذکر است که مخاطبین این موضوع کلیه دستگاه‌های اجرایی، مؤسسات غیردولتی و عموم متقاضیان در سطح کشور هستند که می‌توانند جهت ارزیابی امنیتی و عملکردی محصولات بومی خود - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خلخال استان اردبیل - در حوزه افتا، با مراجعه به سامانه ارزیابی امنیتی محصولات افتا به - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خلخال استان اردبیل - نشانی https://arzyabi.ito.gov.ir نسبت به انتخاب آزمایشگاه ارزیابی امنیت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدام کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone