🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  2. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  3. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  5. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22975.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

تمدید غیر حضوری گواهی امضای الکترونیکی امکان پذیر شد

معاون زیرساخت کلید عمومی و امنیت اطلاعات تجاری در «مرکز توسعه تجارت الکترونیکی»، از راه اندازی سامانه تمدید غیر حضوری گواهی امضای الکترونیکی خبر داد؛ به این ترتیب اقدامات دیگری که موجب رفت و آمدهای ...

معاون زیرساخت کلید عمومی و - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - امنیت اطلاعات تجاری در «مرکز توسعه تجارت الکترونیکی»، از راه اندازی سامانه تمدید غیر حضوری گواهی امضای الکترونیکی خبر داد؛ به این ترتیب اقدامات دیگری که موجب رفت و آمدهای غیر ضروری برای - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - تمدید این نماد الکترونیکی شود - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - حذف خواهد شد.

«رضا جوادی نیا» اعلام کرده متقاضیانی که دارای گواهی الکترونیکی معتبر هستند، یک هفته قبل از انقضا گواهی خود می توانند از طریق پورتال صدور گواهی مرکز میانی عام، اقدام به دریافت گواهی جدید نمایند:

«تمدید گواهی برای کسانی می باشد که قبلا یک بار گواهی امضای خود را بصورت حضوری دریافت کرده اند و یا به عبارتی قبلاً یکبار احراز هویت آنها در دفاتر ثبت نام مرکز دولتی میانی عام (لیست دفاتر ثبت نام در وب سایت مرکز میانی عام منتشر شده است)، شامل دفاتر اسناد رسمی و یا دفاتر پیشخوان دولت به صورت حضوری انجام - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - شده است. این دسته از متقاضیان می توانند با امضای معتبر خود، یک هفته قبل از انقضا گواهی، از طریق پورتال صدور گواهی مرکز میانی عام، اقدام به دریافت گواهی جدید نمایند.»

وی تاکید کرده در این طرح صاحبان امضا یک هفته قبل از اتمام اعتبار گواهی، یک پیامک یادآوری جهت تمدید گواهی خود دریافت خواهند کرد و به واسطه همین پیامک، یک هفته فرصت دارند به جای مراجعه حضوری به دفاتر ثبت نام، به پورتال صدور گواهی مرکز میانی عام مراجعه کنند.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان

وی با اشاره به اینکه در این حالت تنها تعرفه مصوب گواهی اخذ خواهد شد و متقاضیان لازم نیست تا توکن جدید خریداری کنند و می توانند از همان توکن قبلی خود استفاده کنند افزود: «به هنگام تمدید گواهی کلیه استعلامات لازم بصورت سیستمی از مراجع ذیصلاح از قبیل سرویس استعلام هویت ثبت احوال، سرویس استعلام اشخاص حقوقی از سازمان ثبت شرکت ها مجدداً صورت می‌ پذیرد و در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد، تمدید گواهی انجام می شود.»

جوادی نیا پیش بینی کرد که در سال اول ارائه این خدمت، بیش از 150 هزار مراجعه حضوری جهت اخذ گواهی امضا حذف شود و این تعداد در سال های آتی نیز افزایش خواهد داشت.

از دیگر مزایای تمدید گواهی بصورت سیستمی و غیر حضوری می توان به مواردی چون حذف کاغذبازی‌های رایج اداری، پرداخت تعرفه به صورت آنلاین، عدم نیاز به حضور در سطح - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - شهر و کاهش سفرهای - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - بین شهری و دسترسی ۲۴ ساعته به این خدمات اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone